Nagyon sárga, már-már feltűnő! Persze pont ez volt a célja, hogy az unalmasan megbízható autóból legyen egy kicsit szemrevaló és vágynivaló tárgy.
Mit csináltunk 2001-ben? Éppen amerikai és japán autókat „javítottam”, éreztem a különbséget, de ennek ellenére sem szerettem volna a garázsomba egy Ignis Sportot. Ha most kérdeznéd, már inkább elfogadnám, sőt, kellene, mert egy érdekes színfolt.
A-5628: ez az Ignis Sport homologizációs száma az FIA-nál, már 2001. április 1-től, tehát 22 éve lehetett vele versenyezni. Jött is sok siker a JWRC világbajnokságban, mert komolyan vették. Super 1600-as verziót építettek belőle, négy leömlő, 1,6-os motor, szekvenciális váltó meg minden ínyencség. Az imázsépítés nagyon erősen indult, majd 2002-2004-ig jöttek is az eredmények a JWRC-ben, de hamar cserélték a magyar ötajtós Ignisre. Érdekesség: a Suzuki Sport oldala mai napig jegyzi a hozzá tartozó, külön megvehető differenciálzárat!
Vissza a rideg valóságba, nézzük a 109 lóerőt a padon!
Ugye most elég hosszú volt a mérés? Igen, sajnos ennyi erő elég lassan pörgeti fel a görgőket, viszont az eredményre nincs panasz: az Ignisnek nem csak a külső fénye tündököl!
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon , kövessétek be Youtube-csatornánkat !