Ez az az autó amivel sok addig jellemző sajátosságot elhagyott az Alfa Romeo, ami már nem a rendes, hátsókerekes platformra épül, de hogyan látjuk 30 év távlatából?
A design maradandót alkotott, még úgy is, hogy csak 6 évig volt velünk. Erősen él az autós emberek emlékezetében, persze erre a DTM is rásegít egy kicsit. Hatalmas csomagtartó , ékszerű forma és igényes motorok. A gyengébbek is két vezérműtengelyesek és Twin Spark, vagyis hengerenként 2 gyújtógyertyás darabok. Szépek és szerethetők. Persze a 90 dízel vagy 116 benzines lóerő nem sok, de haladjunk előre.
Ez itt egy 1,8 TS 126-129 lóerővel forrástól és emissziótól függően. Ma nem sok egyáltalán, de biztosan sokan érezték versenyzőnek magukat a kormány mögött. Jó-jó, a 2,5 V6 Busso vagy a Q4 lenne az igazi, de ez is nagyon jól néz ki!.
A rozsda sem ette meg, tehát irány a mérőpad!
Ugye? Nem erre számítottam, nagyon tanulságos és meggyőző a néhány százezer km után! Most 1 db van a Hasznaltauto.hu-n és 23 db a mobilén: sietni kell, ha valaki még ilyen autót szeretne!
... és hogy mi lesz a következő, év végi autónk? Sportos lesz, ezt megígérem! Lesz még érdekes autó, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!