Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Teljes cikk
Nissan Skyline GT-R: a japán autóskártya csúcsa
Van, aki gyerekként Ferrarira vágyott, most pedig egy jellegtelen formájú, kétajtós japánért adná oda a fél veséjét. Mert mondjuk ki: főleg az R33-as Skyline sehogy sem néz ki, de vélhetően azért, mert a belepakolt technika elvitte az összes pénzt, amit a dizájnrészlegnek szántak. A sorhatos motort két turbó tölti, a turbók forgórésze kerámia és szénszál, minden henger saját pillangószelepet kapott, az összkerékhajtás és az összkerékkormányzást is számítógép vezérli. Kevés utcai autó létezett a kilencvenes évek években, ami ilyen műszaki színvonalon mozgott, mert bár a japán gazdasági buborék épp kidurrant, a Skyline-ban még benne van az ereje teljében lévő ország műszaki hedonizmusa. Mindegy melyik GT-R-ről beszélünk, mindegyik az autóipar megdönthetetlen monolitja.
A részletes eredményeket itt találod:
Sofőr | Autó | Pálya | Gumi | Hiba | Köridő |
Wéber Gábor | Renault Mégane RS Trophy-R | szraz | nyári | 0 | 1:04,008 |
Adorján Tamás | Mazda MX-5 kompresszorral | száraz | semi slick | 0 | 1:06,080 |
Nagy Biggy Róbert | BMW 328i ralikrossz versenyautó | száraz | semi slick | 0 | 1:07,574 |
Tóth József | Lada versenyautó | száraz | semi slick | 0 | 1:08,022 |
Balogh Csaba | Renault Clio III RS F1 edition | száraz | téli | 0 | 1:09,935 |
Bessenyey Zoltán | Kétütemű versenygokart, kézi vezérlésre átalakítva | száraz | slick | 0 | 01:10,519 |
Váraljai Miklós | Toyota GR Yaris | száraz | nyári | 01:11,009 | |
Kiss Norbi | Škoda Octavia | száraz | nyári | 0 | 01:12,90 |
Kachichian Lucienne | Mini Cooper S | száraz | nyári | 0 | 01:14,95 |
Nagy Zoltán | Mazda RX-7 | száraz | nyári | 0 | 01:15,189 |
Zbisko Péter | Skoda Octavia 1,4 TSI rendőrautó | száraz | téli | 0 | 01:15,412 |
Szabó Kálmán | Audi A6 V6 TDI Quattro | száraz | nyári | 0 | 01:17,562 |
Novoth Tibor | BMW 323ti | száraz | nyári | 0 | 01:18,473 |
Tóth Márton | BMW 760i | száraz | téli | 0 | 01:18,886 |
Vékony Bálint | Audi S5 V8 | nyirkos | nyári | 01:20,929 | |
Fereczi Éva | Honda Civic Type-R | száraz | téli | 2 | 01:25,003 |
Gyurján Gergő | Subaru Libero | száraz | nyári | 0 | 01:25,526 |
Gáspár Zsolt | Lexus LS600h | nyirkos | nyári | 0 | 01:26,283 |
Polgár László | BMW i3 | száraz | téli | 0 | 01:27,438 |
Bárkányi Janka | Volkswagen Golf | száraz | nyári | 0 | 01:34,789 |
Hetyési Zsolt | Nissan Serena SRminátor | száraz | szakadt nyári | 5 | 01:39,376 |
Dobó Kata | Nissan Leaf | száraz | nyári | 0 | 01:42,759 |
Pár éve már megénekeltük, miért olyan zseniális a Nissan Skyline GT-R, kattints az anyagért.
És a Skyline az erőmérőt is megjárta, nézd: