
Nem kis meglepetésünkre rekordidő alatt telt meg a Totalcar - Hungaroring pályanapi regisztrációja és nem csak az, hanem a vezetéstechnikai tréningre jelentkezők is elözönlötték Angéla postaládáját.
Úgyhogy most szólok, hogy belelt. Tényleg nincs több hely, sajnálom srácok, ismerősök, barátok, ha nincs, akkor nincs. Gyorsan kiírtuk mindenhová, hogy teltház, sajnos a fórumokon ez nem jelenik meg, így még mindig özönlenek az e-mailek.
Megnyugtatásul mondom, hogy ha ez a rendezvény jól sikerül és mindenki elégedett, akkor augusztusban csinálunk egy egész hétvégét, két teljes nappal, 200 autóval.
Viszont - és ez nagyon fontos - a Totalcar - Hungaroring Pályanap nem csak azért jó, mert lehet zörgetni a Grand Prix pálya széles aszfaltján, nem. Mi mindig is ragaszkodtunk ahhoz, hogy a rendezvényeink sokkal inkább legyenek baráti összeröffenések, mint hidegen sajtolt, letudott körök a végükön egy talicska pénzzel.

Ezért annak is jó móka, aki csak kilátogat, hiszen elve ingyenes és mindenféle jópofa dolgot lehet csinálni. Szolgáltatásaink és támogatóink köre is bővült, szerencsére.
- Az ötvenedik születésnapját ünneplő Carrera elhozza a Hungaroring általuk épített 1:32-es méretarányú mását, melyen bárki kedvére játszhat.
- A SimTechsRacing két, élethű mozgó szimulátorral képviselteti magát és én mondom: remek szórakozás, pláne, hogy a másodperceket nem saját, utcai autónkkal kell kergetnünk.
- A Dension jóvoltából minden regisztrált pályanapi résztvevő jogosult egy 25 százalékos kedvezményt biztosító voucherre, amit a Dension standján vehet fel, miután felmutatta karszalagját. Ez bármelyik - Dension által beszerelt vagy forgalmazott – terméknél érvényesíthető.
- Gumis Peti is kivonul mobil szervizével, ingyen és bérmentve dobja le a karkaszra kopott gumit és rakja fel a friss, ropogósat.
- Aki bajban van, az ellátogathat a Totalcar Műszaki Elsősegély Pontra, ahol Novoth Tibi és profi diagnosztikai műszerei küzdenek meg a villogó check-engine-lámpákkal, illetve minden egyéb műszaki problémával. Tibor tanácsol, kiolvas és javít, ha kell, mindezt ingyen. Ma tudtam meg, hogy plusz diagnosztikai-műszer lavinával készül. Ha gondja-baja van, Tibort megtalálja a Totalcar-boxnál, az oszcilloszkóptól balra.
- A gyermekeknek persze ugrálóvár, kis villanyautó- és motor a paddock alatti aszfaltozott parkolóban. A Hungaroring Kart Center pedig jelentős kedvezményt ad áraiból, így egy menet 1500 forint a felnőttnek és 1200 a gyerekeknek. Nem kizárt, hogy mi is itt kötünk ki Bandistul-Karottástul, ha netán autóink feladnák a küzdelmet, amire - valljuk be - mindig van esély.
- Standdal képviselteti magát a Bitframe, az elektronikai kütyük frissen indult webshopja, ahol minden látogató (figyelem, nem csak a regisztráltak) 10 százalékos kedvezményt kapnak az amúgy sem húzós akciókamera-kínálatból. Velük karöltve pedig a magyar Time Attack bajnokságot szervezők is ott lesznek, talán érdemes megnézni, mit hoznak ki a fiúk a talán legolcsóbban űzhető autósportból.
- Bónusz, hogy a Hungaroring Off Road központja is becsatlakozik és az ő programjuk egész élvezetes, pláne, hogy bárki a kormány mögé ülhet. Az off-road taxi 3500 Ft/autó (azaz az instruktor és három utas), a 10 hektáron elterülő pálya pedig helyenként elég dermesztő tud lenni. Ha ön úgy gondolja, hogy kipróbálná magát, akkor 3900 Ft/sofőr áron megetheti, ez esetben csak ön és az instruktor ülnek az autóban (utóbbi a jobb egyben). Mindkét program időtartama egyaránt 15-20 perc.

- Ezen felül képviselteti magát a Nissan, Toyota, Honda, Mercedes, Mazda és a VW-csoport is. Ki versenyautóval, ki utcaival és lesz olyan, akinél vezetni is lehet.
- Étel-ital, étterem, büfé, természetesen biztzosított. Ahogy a zenei aláfestés is.
FONTOS!
A kilátogatók és a résztvevők a boxutca mögötti paddockban parkolnak úgy, hogy a középső közlekedőút átjárható maradjon. A parkolást segítők irányítják. Ha ez a fenti parkolóhely megtelik, akkor a pár méterrel alant található parkolót veszik igénybe a látogatók, a regisztráltak odafent maradnak, mivel a Vezetéstechnikai Centrum instruktorai innen kísérik le autóikkal az egyes csoportok résztvevőit. Az egyes csoportok beosztását (pályanap- és tanpálya) idejében közöljük, hogy az esetleges korrekciókat elvégezhessük legkésőbb egy héttel a rendezvény előtt.
A regisztráció a paddockban zajlik, a regisztrációs pont ki lesz táblázva, eltéveszteni lehetetlen. Csak az hajthat fel a pályára, akinek érvényes matricája és karszalagja van.
Kapunyitás reggel hétkor, azaz 7:00-kor. A 9:30-kor kezdődő eligazításon résztvenni mindenkinek kötelező, akinek karszalag van a csuklóján és vezetni akar aznap. Unalomig ismert dolog, de ismételni sosem elég, még a Forma-1-ben is van brífing minden futam előtt, mindig. Itt is lesz.
A regisztráció meggyorsítása végett jó, ha mindenki, aki a nevével regisztrált és a pályára készül, kitöltött felelőségvállalási nyilatkozattal érkezzen.
A pályanapi időbeosztás a következő (ha elkészülnek a listák, azonnal közöljük a tanpályást is):
7:00 – Kapunyitás
7:00 – 9:20 – Regisztráció, karszalagok, matricák átvétele
9:30 – Gyorstalpaló eligazítás
10:00 – 10:25 – Első csoport / 1
10:30 – 10:55 – Második csoport /1
11:00 – 11:25 – Harmadik csoport /1
11:30 – 11:55 – Negyedik csoport /1
12:00 – 12:25 – Első csoport /2
12:30 – 12:55 – Második csoport /2
13:00 – 13:25 - Harmadik csoport /2
13:30 – 13:55 – Negyedik csoport /2
14:00 – 14:25 – Első csoport /3
14:30 – 14:55 – Második csoport /3
15:00 – 15:25 – Harmadik csoport /3
15:30 – 15:55 – Negyedik csoport /3
16:00 – 16:25 – Első csoport /4
16:30 – 16:55 – Második csoport /4
17:00 – 17:25 – Harmadik csoport /4
17:30 – 17:55 – Negyedik csoport /4
Amíg a pálya előírásai engedik – Open pitlane session
Friss információval folyamatosan jelentkezünk a totalcar.hu/palyanap - oldalon.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Hírek
44 ezer Audit hívnak vissza, a fél modellpaletta érintett
A probléma digitális műszeregységgel kapcsolatos.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
