Sokan átéltük már azt az érzést, amikor a buszon próbáljuk összekaparni az aprót a jegyre, mögöttünk meg ácsorog a többi felszálló utas, és épp nem vagyunk túl népszerűek. Mostantól viszont egyszerűbbé válik a helyzet, hiszen a MÁV-VOLÁN online jegyvásárlási lehetőségén felül az összes helyközi buszt felszerelik POS kártyaterminállal, a buszok háromnegyedén pedig már most is lehet kártyával fizetni.
Egy érintés, és kész!
Utolsó fázisához ért a kártyaterminálok telepítése a Volánbusz járművein
Várhatóan az ősz végig lezárul az ún. POS-terminálok telepítése a Volánbusz járművein, így hamarosan már a társaság valamennyi helyközi járatán fizethetünk – az eddigi fizetési lehetőségek mellett – bankkártyával vagy okoseszközökkel. A készülékek telepítése az előzetes terveknek megfelelően halad, így az autóbuszok háromnegyedén már most elérhető a lehetőség, azaz nemcsak a gyors és kényelmes online csatornákon, de a fedélzeten sincs feltétlenül szükség készpénzre, hiszen egyetlen érintéssel vásárolhatunk menetjegyet vagy bérletet. A fejlesztés része a tarifareformnak, amely elsősorban az új vármegye- és országbérletek bevezetése révén tette olcsóbbá és jóval könnyebbé, egyszerűbbé is az utazást országszerte.
Ütemesen halad a készpénzmentes fizetést biztosító berendezések telepítése a Volánbusznál: négyből három autóbuszon már elérhető az elektronikus fizetési lehetőség, ősz végéig pedig a tervek szerint a társaság valamennyi helyközi járatának fedélzetére felkerül a POS-terminál.
A Volánbusz idén nyár elején kezdte meg a készpénzmentes fizetés kiterjesztését valamennyi helyközi járatára. Június vége óta már több mint 4000 autóbuszt szerelt fel terminállal a vállalat, és országszerte 15 szerelőcsapat dolgozik folyamatosan azon, hogy ősz végéig mind az 5330 darab, helyközi közszolgáltatást ellátó buszon elérhetővé váljon az elektronikus jegy- és bérletváltás.
A terminálok természetesen nemcsak bankkártya, hanem a fizetésre alkalmas applikációval rendelkező okoseszközök (telefon, okosóra) használatát is lehetővé teszik. A készpénzmentes fizetési lehetőségről az autóbuszokon elhelyezett matricákról és az autóbusz-vezetőktől is tájékozódhatunk.
Bár a jegy- és bérletváltás elővételben, az online csatornákon a leggyorsabb és legkényelmesebb, ha mégis a fedélzeti vásárlás mellett döntünk, nincs szükségünk készpénzre, hiszen fizethetünk akár egyetlen érintéssel! A MÁV-VOLÁN-csoport bízik abban, hogy a fedélzeti elektronikus fizetés bevezetése is hozzájárul ahhoz, hogy egyre többen vegyék igénybe a közösségi közlekedési eszközöket.
A ROADPOL egész Európát érintő sebesség ellenőrzési kampányhoz kapcsolódva 24 órás Speedmarathon is lesz.
De legalább végig indexelt. Részletkérdés, hogy nem akart sávot váltani.
Az új tulaj nem volt okos, így hamar szomorú véget ért a pompás nyereményautó.
Így védenék az alkalmazottakat a támadásoktól.
Ha már fizetős az autópálya, nem lehetne, hogy valaki felelősséget is vállaljon az ott keletkezett károkért, amikor a károkozó ismeretlen marad?
A kétmotoros újdonság a legerősebb és legkeményebb Elroq, egyben a legjobban gyorsuló és leggyorsabban töltő Skoda, ami eddig készült.
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!
Ennél mindenki jobbra számított.
Ömlik a használt autó a szomszédba.
Az első ezzel szerelt modellek 2026 második negyedévében érkeznek.
Egy anti BMW-ben az a jó, hogy sztereotípiáktól mentesen élvezhetjük a bajorok részletekbe menő alaposságát, most éppen dízelmotorral.
Az Alpine pilótája 260 km/h-nál dobta el a versenyautót.
Boldog szülinapot egynapos autópálya-matrica! Íme a tapasztalatok.
A férfi a tulaj szeme láttára abuzálta a Teslát, végül a Cybertruck kamerái buktatták le.
Mindkét pompás vonalú alkotás a Genesis G90-en alapul.
A 34 éves Civic futásteljesítménye is combos, de azért így se véletlen, hogy valaki egy zsák pénzt adott érte.
Kétség sem férhet hozzá, hogy a Japán Nagydíj legnagyobb kérdése a Lawson helyére érkező Yuki Tsunoda teljesítménye lesz.
Bemutatták az új Ioniq 6-ot, de a műszaki részletek még váratnak magukra.
Nem tudjuk, hogy mi járhatott az Audi sofőrjének a fejében.
Láncreakciót indított egy szabálytalan előzés, aminek a végén egy vétlen sofőr Volkswagenje tört bucira.
2JZ motor egy MK4-es Suprában?! Na ne!!!!!!44NÉGY!!!
A tervek szerint 1700 új töltő épülne, összesen 11 ezer töltőponttal, Európa 25 országában.
A Hyundai Inster, a Dacia Bigster és várhatóan az elektomos Suzuki Vitara is nagyon jó ár/érték arányú autók lesznek, ám ma már ez is 10 milliós, vagy annál magasabb szintet jelent.