Kihangosító a Skodába
Tisztelt Kütyüdoki!
Végre megkaptam az új szolgálati verdámat, amit nagy várakozás előzött meg, mert amúgy nagyon tetszett egyébként is, hát még, hogy nem nekem kell megvenni. Apró örömök a válságban. Az átvétel után jött a hidegzuhany...
Sokat járok az autóval és szinte folyamatosan telefonálnom kell - szinte az egész cég úton van állandóan - erre olyan új autókat vett a vállalatunk, amelyekben nincs telefonkihangosítás. Pedig a korábbi giga-büntetések mellett egyik kollégám csúnyán össze is törte magát ennek okán, így nálunk eddig is gyári kihangosítás volt a területi képviselőknek.
Akárhogy is van, csak az a jó, mert jól érthető, meg a kormányról is vezérelhető, miközben komplett telefonkönyvet, stb ad. A határ mellől sokat járunk a sógorokhoz is, ott meg aztán nagyon kemény ez a téma, a telefonra kifejezetten ugrik a csendőr. Erre a komoly és - nyilván drága - autókat cégünk ezért felelős szakembere telefonkihangosító nélkül rendelte meg, pedig a lizingdíjakban ez nyilván nem okozott volna nagy differenciát. Kérdésem, hogy létezik-e megoldás, ami megpróbálja a gyárit helyettesíteni? (kétféle autónk van, Skoda Octavia és VW Passat)
Köszi előre is a szakértést!
Szia!
Számos megoldás létezik számos márkától a telefon kihangosítására, azaz pontosabban csak a vonatkozó jogszabály követésére, hiszen ezen megoldások sok esetben elégedettséget nem adnak, csak megtűrt termékek, melyek autóink elrondításával a maguk egyszerűségében mégis használhatók.
Kompromisszumot azon márkák termékei jelenthetnek, amelyektől maguk az autógyártók vásárolják meg azokat az adaptereket, amiket aztán a „feledékeny flottafelelősök” kihagynak megrendeléskor.
Sebaj, mert pont az említett márkáknál a beszállító egy magyar cég, melynek erre a célra fejlesztett terméke beépítve nem látható ( nem csúfítja el az autót, vagy nem szépíti meg, ez ízlés dolga), de az biztos, hogy úgy működik, mintha az autót így gyártották volna.
A telefont – és egyéb médialejátszókat – az autók fejegységén keresztül képes csatlakoztatni, és az audiorendszeren meg is szólaltani kiváló minőségben. Ahhoz, hogy ez pont úgy működjön, mintha gyári lenne, persze az is kell, hogy az autó képes legyen azon információk megjelenítésére, amelyekre egy ilyen berendezés gyári installációjakor képes.
Szöveges információt például, meg lehetőleg legyenek a kormányon vezérlőgombok, amik kényelmessé és biztonságossá teszik a kezelést, de ezek híján is a hangja ugyanolyan jól érthető, csak nem olvashatóak az információi. Több változatot is kínál a Dension a Gateway FIVE és BLUE fantázianevű termékekből, amelyek pontosan azt kínálják, amire a telefonáló, zenét hallgatni kívánó autós vágyhat: relaxált vezetést.
Szerintünk, ha a Bentley-nek és a Lamborghininek is jó, hát nagy baj nem lehet vele…

Az oldalról ajánljuk
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
