Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Nepperűző!
1999-2001 közötti Audi TT megvásárlásán gondolkodom 1.5-2 millió között.
Első kérdésem - futott kilométerek.
Magyar oldalakon 150-180 ezret futottak (szervizkönyvvel). De német oldalakon 200 felett járnak. Reálisak a hazai számok?
Második - melyek a leggyakoribb hibák, mire kell ügyelni vásárláskor?
Harmadik - mi a szervizigénye és várható költsége az autónak. Évi 5-10 ezer km-ert mennék vele.
Köszönöm
PI
Tisztelt Uram!
Sportkocsiról lévén szó nem kell nagy éves futásteljesítményre számítani, a 15 000 km/év reális. Az Audi tulajdonosok abban a lényelmes helyzetben vannak, hogy lekérdezhetik az gyári nyilvántartó rendszerből az autón történt összes szervizeseményt, így nem kell zsákbamacskát venni egy használt Audi beszerzésekor.
Maga az autó kiforrott technika, bár az 1.8-as motor legerősebb változatai a nagy fordulatszám miatt nem örök életűek. Figyeljen a csörgő hangokra, a vezérműtengelyeket összekötő lánc feszítőjét ha nem cserélik időben, a széteső lánc “rendet rakhat” a motorban. Amúgy tartós autók. 11 éve egy ügyfelünk,aki akkor újnak vette a TT-jét, nem érezte fontosnak szervizbe hordani, az olajszintet sem nézte soha. A hölgy autója 67 000 km-t tett meg a gyári olajletöltéssel, amikor megállt végleg a motorja.
A szervizköltségekben semmi extrára nem kell számítani.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.