Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Üdv!
Azzal a kérdéssel fordulnék Önökhöz, hogy vásárolnék Németországból egy e36-os kupét és nem tudom, hogy a 1.8-as IS motort válasszam-e vagy a kétezrest. Azt hallottam és olvastam, hogy az IS motor pörgős "keveset" fogyaszt, de ugyanakkor nincs meg az igazi BMW 6 henger érzés. Illetve a másik kérdésem, hogy az 318IS kupékhoz szériafelszereltség volt-e akkoriban a M futómű? Mert ezt is hallottam már és nekem sokat számít ez is miután megtapasztaltam nagyobb BMWknél (335i, M3) hogy milyen érzést is ad kanyarban egy ilyen futómű megfelelő gumikkal.
Köszönöm előre is a segítséget !
Tisztelt Olvasónk!
Az E36-os BMW-hez összesen 17 motorvariációt árultak, van tehát kínálat. A 6 hengeres motorok járása gyönyörű, a hangjuk kellems a fülnek, teljesítményleadásuk egyenletes, bármelyik hengerűrtartalmú változatot vesszük is. Az említett 2 literes 150 lovas is dinamikus, de sokak szerint a 2.5 és 2.8-asok illenek egy sportautóhoz. A fogyasztásuk városban elég sok, 12-14 litert is megehetnek, de amint kiérünk az országútra, 7 liter alatt is elvannak. A hathengeres tehát sokkal izgalmasabb autó, kevés más típus tud hasonlót nyújtani.
A négyhengeres ellen szól a korai M40-es motorok kopásra hajlamos vezérműtengelye és himbasora, és a szíjhajtás (az utolsó BMW motor, amibe nem lánc került), a későbbieknél ezt a hibát orvosolták (komplett módosított vezérlés, lánchajtás).
M futómű csak a 323ti-ben volt széria, egyébként extraként volt rendelhető.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.