Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves Nepperűző!
Szeretett MX-5 Mazdámnak 6,5 év után mennie kellett. (Egyébként azt is az újság tanácsára vettem meg.) Nem is túl régen még fogadkoztam, hogy abban fognak eltemetni, de "bővült a család". Nem mondom, elég vagány volt, amikor a boxerem vigyorgott az utasülésen, de győzött a józan ész. Hosszabb távon nagyon leamortizálta volna a belteret és gondolom előbb-utóbb beleszaladtam volna néhány bírságba is.A gond az, hogy megszerettem a hátsókerékhajtást és a precíz váltót. Ezekhez mindenképpen ragaszkodnék. Mivel évente nem megyek többet 5-6000 km-nél, így egyértelműnek tűnik, hogy benzines lesz az utód is. Összesen nem szánnék rá többet 850-900.000 Ft.-nál.
Jól érzem, hogy nekem egy kicsi, E36-os, 4 hengeres "pót" BMW-m lesz? Ahogy nézegettem, nem csak a Touring, hanem a Compact is megfelelne a csomagtartó mérete alapján.
Üdvözlettel:
László (és Valter kutya)
Kedves László!
Jól érzi. Az BMW E 36-ból ennyiért már egész jókat lehet venni. Érdemes azonban odafigyelni néhány helyen a rozsdára. Ezek a következők: ajtók alja és sarka, sárvédőívek, küszöbök az emelési pontoknál, csomagtér ajtó éle. Műszakilag elég megbízható konstrukció, nagy mennyiségben van hozzá utángyártott és bontott alkatrész. Kutyával én inkább egy kombit vennék, jobban elfér benne hátul a Valter, mint egy ferde üveges Compactban.Üdvözlettel,
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.