Az új 500-as háromféle kivitelben, háromféle motorral kapható: Pop, Sport, Lounge, 1,2 (69 LE), 1,4 (100 LE) és 1,3 Multijet (75 LE) részecskeszűrővel. Ezenkívül tucatnyi színből, kilenc felniből, háromféle szövet- vagy bőrkárpitból és tizenkilenc matricakészletből lehet válogatni. A biztonságot és környezetvédelmet sem hanyagolták el a tervezők: alapfelszereltségként hét légzsák található az autóban, és állítólag kategóriájához képest nagyon jól szerepel a törésteszteken. A részecskeszűrővel ellátott turbódízel pedig már megfelel a 2009-ben életbe lépő Euro 5-ös szabályozásnak.
Az év 500. órája, 500 darab, 500 ezer kombináció - az előző bekezdés számai alapján nekünk ez az istennek se akart kijönni. 3×3×12×9×3×19, az annyi mint 55 404. Persze lehet variálni az árlistákkal, meg a zsebbel az ülések háttámláján, ami kettő a valahanyadikon, de ahhoz meg egy komolyabb számológép kéne. Aztán 5 év, illetve 500 ezer kilométer garancia, ezek legalább egyértelműen 500, és a két utóbbi már elég komoly vállalás a Fiat részéről. Az új Fiat 500 ára is eléggé prémium. Tudvalevő, hogy ez alapjában egy Panda, ami szintén év autója volt 2004-ben. Ám az ára körülbelül egy kategóriával magasabbra sikeredett, mint maga az autó.
Az alap 1,2 literes, 8 szelepes Pop ára 2 800 500 forint, ami nem tartalmaz krómozást, bőrkormányt, ködlámpát és klímát. Az 1,4-es, 16 szelepes Sport és az 1,3-as Mjet dízel Lounge változat alapára pedig 3 600 500 forint. Nem kevés, bár ez már csak a króm csomagot nem tartalmazza az előbbiekből. Ha szeretnénk még bele automata klímát, az további 60, a bőrkárpit 200, az elektromos tolótető 160 ezer forint.
Jó móka lehet a dekorálás is, de ez sincs ingyen. A matricák motorháztetőre és oldalra egyenként 30, a tetőre pedig 40 ezer forint. Bár a célközönségnek ez aligha számít. A várakozások szerint nálunk sem a Pop változatot fogják a leginkább keresni, hanem a drágább Sport vagy Lounge változatot. Mert aki Fiat 500-at vesz, úgyis vesz hozzá néhány matricát, cserélhető kulcsborítást, króm ezt-azt. A külföldi számok is ezt bizonyítják. A legjobban a Lounge-ot viszik, gazdag felszereltséggel, utána jön a Sport, majd a Pop.
Akárhogy is nézzük, ez mégiscsak egy Panda, aminek a legalapabb változata (1,1 8V) 2 170 000, a 1,3 Multijet 16 V pedig 2 865 000 forint. Majdnem 1 millióval olcsóbb, mint ugyanaz az 500-as. Ennyiért már egy kategóriával jobb autót is vehetünk. Az árazásnál nyilván a PR-ra, a reklámkampányokra, a hírnévre és a nők divatautó igényére alapoztak; a designt, és a retro-feelinget kell megfizetni. Hogy ez egy Fiat 500, ami kétségkívül unikum, élmény vezetni, tartani és minden reggel felvidít, ha beleülünk.
Nettó árban egyébként nálunk a legolcsóbb, viszont a regadó és áfa miatt mi fizetünk érte a legtöbbet: Olaszországban és Németországban 10 500 eurótól, Franciaországban 10 700 eurótól, Ausztriában 11 000 eurótól és Angliában 7900 fonttól kapható. A Fiatnál a Minihez hasonlítják, és büszkén hangoztatják, hogy lényegesen olcsóbb.