Hátul hajt a kerék!
Mai adásunkban sajnos nem kedvezünk a hétköznapi autósoknak. Sőt, a szürke autók kedvelőinek sem. Baj?

Mai adásunkban sajnos nem kedvezünk a hétköznapi autósoknak. Sőt, a szürke autók kedvelőinek sem. Baj?
Várnak, helyzetet értékelnek.
Csálén álló elem, karcok és égésnyom is maradt a visszahívásban javított Cybertruckon.
A ROADPOL egész Európát érintő sebesség ellenőrzési kampányhoz kapcsolódva 24 órás Speedmarathon is lesz.
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
Ha jót akarsz, kedd délutántól szerda hajnalig ne akarj átmenni Budáról Pestre vagy fordítva!
Egy teszt során 12 fokot vert a Tesla Model 3-ra.
Ráfekszenek a villanyautózásra, de az eredeti tervhez képes óvatosabban.
Felugratott egy padkára, aztán egy ház oldalába fúrodott egy nő egy Corvette-tel.
A konferencia idén a globális trendek hazai hatásaira fókuszál, különös tekintettel azokra a változásokra, amelyek már itt kopogtatnak az ajtón.
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.
Úgy ki van gyúrva, mint a srác, aki nem csak díszből veszi meg az éves kondibérletet.
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
Az európai autógyártók nagyot nyernének ezzel, a Tata és a Mahindra viszont csak vesztene.
Ha szeretnél látni élőben egy Mercedes 540K-t, egy 60-as évekbeli versenyautót, vagy akár csak egy Pagoda SL-t, akkor ne hagyd ki ezt az élményt.
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
Kigyulladt egy parkoló Hyundai Ioniq, a tűz pedig átterjedt a közeli lakóházra is.
A Garage 54 ismét szürreális projekttel jelentkezett.
A Japán Nagydíj végül többnyire unalmas vonatozásba fulladt, de ennek ellenére is bőven akad izgalmas beszédtéma a Forma-1 háza táján!
Európához hasonlóan ott is kitűzték a 2035-ös céldátumot.
Az eddigi legfickósabb Ranger 4,5 tonnát vontathat, nagy a gázlómélysége és több ponton masszívabb, mint a sima tesói.