Ja nem is: bocsi, ez csak a második kedvenc tavalyi autóm volt. Viszont röviden bemutatom, miért nem érdemes forgatásra jönni, főleg annak, aki csak érdeklődne.
16 literes hengerűrtartalom, a tankja majdnem két köbméteres. Oké, hogy gázolaj van benne, de ekkora motort még nem vezettem.
Úgy működik, mint a legendák általában: mindenki hallott róla, mindenkinek van róla véleménye, senki se találkozott vele személyesen.
Mi köze a Nagy Inkvizítornak a Ford új kisautójához?
És miért nem vennék Cayenne-t, Range Rovert, X5-öst meg Q7-est. Az adásból kiderül.
Az AMG GT C volt az év frissen sült rósejbnije a szerkesztőségünkben.
Nem is esélytelen, hiszen egy hullámbádog Citroën Fourgonette az ellenfele. Fröccsfurgon vs. pálinkáskocsi, életre-halálra.
Kicsit tohonya még, de legalább kifejezetten szépre sikerült az Alfa dolgozata a négykerekű hűtőszekrény kategóriában.
Kevés menőbb dolog van annál, mint saját két kezeddel épített, zöld rendszámos autóddal veretni a forgalomban. Még akkor is, ha az a házibarkács villanyos amúgy egy borzalmas lélekvesztő.
Szegény, szegény Tesla. Annyira eszementen gyorsak a kétmotoros, összkerekes Model S-ek, hogy már senki fel se néz, ha éppen lenyomják a világ összes szupersportautóját.
A vicc, hogy azóta vezettem már a Type R-t is, de tartom, hogy nekem ez a sima 1,5 lenne a legjobb, 180 lóval. Leszámítva, hogy jobban szeretek normálisan közlekedni, csak ebben nem igazán megy.
Hülye kérdés, nyilván BMW-vel. Sokkal fontosabb viszont, hogy milyen távon?
Ez a BMW legmenőbb cápája, egész pontosan egy cápa, ami lenyelt egy üvegházat. Így verettük a füredi utakon.
Megpróbáltunk olyan adást forgatni, amiben kevés a japán autó. Erre tessék!
Legalábbis Winklernél. És mi a helyzet az autóipar túlfelén, ahol az autólét célja nem a hedonizmus szolgálata, de azért már a pickupság sem olyan puritán, mint volt?
A nagyon nem BMW-s Winkler és a két bajorbérenc a széles betonon. Egymás után kergettük meg harminc év ikonjait.
Karotta az új M4-es BMW-t teszteli, Pista pedig meghódmezőrül.
Nagyon sok ló nagyon sok hengerből, és mindez Amerikából, ahol az autózás legrokonszenvesebben tahó válfaja született. Nem is lehet ebből más, mint ménkű sok gumifüst.
Elképesztően szexi sportautó a Bogár alapjain, és minden idők legjobb motorsportrendezvénye.
Malagai városnézés és szerpentinmászás az új Volvo S90-nel, és olasz kirándulás az új, hibrid Ford (Mondeo) Vignaléval.
Audis gőg, mercis dölyf, trabantos szerénység – de milyen változáson megy át a személyiségünk egy Ferrariban? GTC4 Lusso és robogóváltós Subaru az új epizódban.
Amikor a tévés produkciónak szüksége van valamire, akkor megszerzi. Bármi áron. Ez egy szép barátság kezdete.
Utánajártunk, hogy valójában mi a truváj az új RS mögött, de megnéztük azt is, micsoda gyönyört képes okozni egy önjáró robot. És Winkler órákat vett csapatásból!
Mire képes egy hatliteres V12 ha megfújják egy turbóval és az egészet betuszkolják egy C-osztályba? És mire képes a magyar, ha Írországban akar Trabantozni?