A jövő csodái és a múlt műszerei
TCTV S08 EP03
Pista Genfben zokog és ámul, míg idehaza Karotta szeretne egy autót, ami kéziváltós, hátul hajt, benzines és kombi. És nem BMW.

Pista Genfben zokog és ámul, míg idehaza Karotta szeretne egy autót, ami kéziváltós, hátul hajt, benzines és kombi. És nem BMW.
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.
Nem mindegy, hogy ki szerepel vevőként az adásvételin. A bizomány és a közvetítés szavak hallatán érdemes lehet másik telepet keresni az eladáshoz.
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
Az Austral alig három éve kapható a piacon.
Közben az USA az egyik legfontosabb piaca a Defendernek és a Range Rover Sportnak.
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
Norris és Verstappen között alig van pontkülönbség három futam után.
Újabb típussal bővült a Magyarországon gyártott autók sora. Vajon alapmodellként is ütős a Győrből érkező Cupra Terramar?
A nagyhódosi átkelőnél személygépjárművel és gyalogosan lehet áthaladni.
Az ígéret szép szó...
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
Az Abt azt csinálta, amihez a legjobban ért: erősből mégerősebbet csinált.
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
Ezzel mindenki jól járna.
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
Gyorsan alkalmazkodnak.
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.