Váltás világos nézetre
Készült a Viasat6-tal. További epizódok itt: https://www.viasat6.hu/musorok/totalcar
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
Senkinek sem kell.
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.