Árpolitikai bukfenc?

2008.11.04. 00:54
167 hozzászólás

Listaár. Örök témám és érdekes. Hagynám is a fenébe, de ezúttal nem fillérekről van szó. Érdekes módon a német és a szlovák piacon is a tesztelt 2.0 TDI drágább, mint az erősebb és karakteresebb 1.8 TSI. Németországban 475 euró a különbség a benzines javára (30 775 kontra 30 300), míg Szlovákiában ez az arány sokkal markánsabb. Nem is akármennyivel, hanem 2080 euróval olcsóbb a benzinmotoros a common-railtől (31 440 kontra 29 360).
Magyarországon viszont drágább a benzines, nem sokkal, igaz, de drágább. Hmmm…
Azon felül, hogy minden bizonnyal kemény nafta-benzin vita kerekedik rögvest, azért kíváncsi vagyok, ki számolja ki elsőként, mennyi kilométeren keresztül kéne az 5,6 literes átlagfogyasztást produkálni a TDI-vel, hogy a jelenlegi üzemanyagárak mellett behozza vételárának különbségét a kombinálva 7,6 litert fogyasztó benzinesnél?

Vélemények "Benzint bele! Benzint!" című cikkünkről.