Mazohisták álma, állandó szopóroller
Ma azt mondanánk rá hogy fapados, semmi kényelmi berendezés, semmi elektronikus segédlet, de az ember azért nem bánja, mert nem autópályán használja, és tudta, hogy mire választja ezt az autót.
Mazochisták álma, állandó szopóroller
Zöldség-Gyümölcs szállításra használtuk, írhatnám, hogy szigorúan forgalmi szerinti terheléssel, és nem is lódítanék vele nagyot, mert sokkal többet nem is bírt volna. 104 láda paprika, és már ült is, ez kb 15q.
Mikor beleültem rögtön tapasztaltam hogy a beltér zörög gyenge és füstöl. Mondjuk színültig volt pakolva mindenféle szarral. Ez még az első eredeti 1.3s motor volt.
Azt vettem észre, hogy mindig ment a harc, hogy ki mehessen a Transittal, pedig az alapmotoros (85Le) volt és igen leharcolt. Apropó a Transit eljárt 8 literrel, a Dynák sosem tudtak 12 l alatt enni.
Hátrányok: gyakorlatilag semmi. Nem hagyott cserben soha, nem kellett trélerezni. A teljesítmény nekem elég, nem akarok versenyezni, amúgy kellemesen nyomatékos