Credo buszokat jobbára vidéken látni, de a gyártó, a Kravtex-Kühne láthatóan nem nyugszik bele ebbe. Építettek egy buszt, amely szerintük a budapesti közlekedés igényeit is kielégítené, és 85%-ban magyar gyártású alkatrészekből áll.
Az Econell City ugyan rokon a korábbi Credo buszokkal, de a városi használat igényeihez igazították. A konstrukció előnye, és egyben buktatója is, hogy nem teljes egészében alacsony padlós. A középső ajtók mögött két lépcső vezet a magasabb szekcióhoz, ami konstrukciós szempontból abszolút indokolható. A gyártó szerint viszont kompenzálja ezt a kisebb tömeg, az ebből adódó alacsonyabb fogyasztás, az alacsonyabb vételár és az egyszerűbb, olcsóbb karbantarthatóság. Ráadásul azt állítják, az utastér használhatóságát sem rontja jelentősen. A busz állítólag nagyrészt megfelel a BKK aktuális felszereltségi követelményeinek, és számos kiegészítő is rendelhető hozzá, mint a nagy teljesítményű, fűtő-hűtő klímaberednezés, a négykamerás utastér-megfigyelő rendszer, vagy az ajtónkénti elektronikus jegykezelő rendszer, de vezeték nélküli internet-elérést is beépíthetnek a buszba.
A gyártó egyelőre tesztelésre ad egy ilyen szép kék buszt a BKV-nak, abban a reményben, hogy Budapest rendel majd a típusból a külvárosi vonalakra. A gyártó szerint a típus mintegy 15%-kal olcsóbb a versenytársaknál, így jó eséllyel indulhat az agglomerációs buszokra kiírandó tenderre, amelyet egyszer már meghirdetett, majd visszavont a közlekedési vállalat. A tesztüzemet azonban nem csak a közlekedési vállalat meggyőzésére használják majd. Az okostelefonos utasok a buszon elhelyezett QR kód leolvasásával egy kérdőív kitöltésére kapnak majd lehetőséget, és az így begyűjtött észrevételeket a Kravtex felhasználja a busz tökéletesítésére.
A Credo City persze csak egy a lehetséges magyar buszok közül, amelyeket a BKV megrendelhet: az Ikarus jogutódja és a NABI mellett hamarosan elkezdődik a Volvo buszok gyártása az államosított Rábánál is, így legalábbis kemény verseny várható.