Nem kell hozzá nagy lényeglátás, hogy rájöjjünk, miért kizárólag tokától-bokáig feketébe öltözött, hegyomlásnyi férfiak mozognak a standon. Mosolyuk őszinte és természetes, mint a Terminátoré, fülükben drót, és azon sem lepődnénk meg, ha Brabus-tuningos AK47-esek lennének a díszletek.
Komor emberek komor autóikkal, a Brabus sosem a ruppótlan tunereknek szólt, a stand legolcsóbb autója egy általuk tuningolt Smart, de ki a francot érdekelte, amikor ott feszedezik körötte féltucatnyi tömegfegyver?
Egységes filozófia jellemzi a kiállított autókat, feketék, telis-tele karbon kiegészítőkkel, a legfinomabb bőrrel és a cég által kínált legdrágább futóművekkel-fékekkel. Motorjaik is őszinték, mint az arculcsapás, az SLS AMG-alapokon álló Brabus SLS-en kívül 7 (melyhez szívroham nélkül nyúltak hozzá) mindben ugyanaz a motor dolgozik.
Az SLS esetében sem tököltek sokat, megkapta a titán kipufogórendszert, amely 12 kilóval könnyebb, mint a gyári (feltéve, ha hívhatjuk annak az AMG-alkatrészeket), áthangolták az elektronikusan állítható futómű-karakterisztikát és megkapta a Brabus B63S motortuning-csomagot is. Így lett az 571 lóerőből 611 és ennek köszönhető a 297 ezer eurós alapár.
Amivel a stand második legolcsóbb autója lett.
A resztli ugyanis irgalmatlan. Először is – mint már említettük – mindegyikben ugyanaz a kicsi, takarékos villanymotor dolg a biturbó V12-es reaktor dohog. Nem vakarództak sokat a termékfejlesztésen: legyen mindegyik 800 lóerős, az 1420 newtonméteres nyomatékot pedig korlátozzuk le 1100-ra, hogy bírja a hétfokozatú váltó.
Így lett a C63 AMG-ből készült Bullit Coupe 800 a maga 23 másodperces 0-300-as sprintjével és 370 feletti végsebességével egy igazi, közúti halálosztó (378 ezer euróért), a Brabus Rocket 800 pedig megvédte a világ leggyorsabb utcai limuzinja címet (429 ezer euró).
Természetesen itt volt a nagy kedvenc, a Brabus 800 Widestar, és ha most nem tudnák, miről van szó, eláruljuk, hogy a Brabus G V12 továbbfejlesztett változatáról. Nem tudni, micsoda hangzavar hagyhatja el a két, oldalt kivezetett kipufogóvéget, de ha fejünkben összeáll a kép a 4 másodperc alatt százra gyorsuló több, mint kéttonnás G-Klasséról, akkor jó eséllyel el tudjuk képzelni azt az élethelyzetet is, amikor 250-es tempó mellett levillog minket a német sztrádán és tolja egész 270-ig.
Vagy ha kedvük van 370-es tempó mellett hajat szárítani, tessék, a 437 ezer eurós alapárú E-Klasse kabrió-átírat.
Beteg dolgok ezek, kőgazdagoknak, talán feleslegesek is, mindenesetre egy duplaturbós, 6,3 literes V12 látványa még mindig simogatja a lelket. Még ha fekete, akkor is.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Verstappen magabiztosan győzött, két McLaren a Japán Nagydíj dobogóján!
Norris és Verstappen között alig van pontkülönbség három futam után.
- Hírek
Ilyen lehet a Honda új elektromos autójának végleges formája
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.
- Közélet
Kereskedőnek adta el az autóját, mégis vele fizettetnék a későbbi javításokat
Nem mindegy, hogy ki szerepel vevőként az adásvételin. A bizomány és a közvetítés szavak hallatán érdemes lehet másik telepet keresni az eladáshoz.
- Hírek
A Jaguar Land Rover felfüggeszti amerikai szállításait a vámok miatt
Közben az USA az egyik legfontosabb piaca a Defendernek és a Range Rover Sportnak.
- Hírek
Bunkert épített egy öreg családi egyterűből, csak egy temus markoló kellett hozzá
Ásott egy nagy lyukat a 6000 dolláros markolóval, amit a Temuról rendelt.
- Hírek
Modernebb külsővel, komfortosabb belsővel frissül a Renault Austral
Az Austral alig három éve kapható a piacon.
- Hírek
Újra előveszi a cápaorrot a BMW? Kémfotókon a következő X5
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
- Szerelem
A Forma 1-es boxkiállások elképesztő története
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
- Tesztek
Nem hiányzott, de örülünk neki!Teszt: Cupra Terramar 1.5 TSI DSG mHEV - 2024.
Újabb típussal bővült a Magyarországon gyártott autók sora. Vajon alapmodellként is ütős a Győrből érkező Cupra Terramar?
- Közélet
Itt mindenki normális?! Racionális autókat néztünk 2,5 millióért - Murvaélet #5
- Hírek
400 lóerő nem elég? És 510?
Az Abt azt csinálta, amihez a legjobban ért: erősből mégerősebbet csinált.
- Hírek
A Nissan 2028-ra ígéri saját szilárdtest-akkumulátorának sorozatgyártását
Az ígéret szép szó...
- Hírek
Cseszegeted a Teslát? Vigyázz, vesz a kamera!
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
- Hírek
Trump vámtarifái az amerikai autóipart is kegyetlenül megszívatják
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
- Hírek
Brutál gyorsulást és horror árcédulát ígér az Icon restomod Ford Broncója
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
- Olajdoktor
Forrest Gump motorolajat keres
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
- Hírek
Kínai és angol technológiával, arab pénzből érkezhet a következő McLaren
Ezzel mindenki jól járna.
- Hírek
A Stellantis leépítéssel és gyártásleállítással válaszolt az amerikai vámokra
Gyorsan alkalmazkodnak.
- Hírek
A BMW áprilisi tréfája a legfájdalmasabb
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
- Gumidoktor
6 éves a téligumi, merjem még használni?
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
- Tesztek
A tárgyiasult modern burzsoáziaTeszt: Renault Rafale 300 - 2024.
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.
- Hírek
Verstappené a pole pozíció a Japán Nagydíjon
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
