Elérhetőbb autókat tervez a Koenigsegg
Úgy néz ki, most, hogy a szupersportkocsikból már a legerősebbeket és legdrágábbakat kínálja a svéd vállalkozás, más irányba is bővítenék a kínálatot. A cégalapító legalábbis erre utalt egy interjú során.
Egész pontosan úgy fogalmazott, hogy a technológia, amit a sportkocsik számára fejleszítettek, használható lenne hétköznapibb modellekben is, bár hogy ezt a lehetőséget kiaknázzák, valószínűleg új márkanév és egy másik autógyártóval kialakított szorosabb partneri kapcsolat kellene. Az új márkanév azért kell, mert a Koenigsegg nevet meg szeretnék tartani a legextrémebb, kompromisszummentes szuperautók számára. A partnerre pedig azért van szükség, mert a Koenigsegg évi néhány tucat autó összeállítására van berendezkedve, és egy nagyobb autógyár felépítése túl nagy anyagi kockázattal járna a kis vállalkozás számára.
Koenigsegg ugyanakkor egyértelművé tette, hogy nem próbálkoznának olcsóbb sportkocsival, amely a Ferrari kínálat alsó szegmensével, vagy a drágább Porsche 911-esekkel versenyezne. És ez érthető is: ebben a szegmensben már most túl sűrű a mezőny, és a svéd sportkocsigyár egyszerűen nem elég tőkeerős ahhoz, hogy állja a versenyt. A tervek között szerepel viszont egy négyajtós modell bemutatása, méghozzá öt éven belül. Ez azonban valószínűleg legalább olyan drága lesz, mint bármelyik mai Koenigsegg, és éves szinten igen kevés készülhet belőle.