Talán a sportkocsimárkáknak okozhatja a legnagyobb gondot a 2020-ban tovább szigorodó szén-dioxid-kibocsátási határértékek tartása. Leginkább ennek köszönhető, hogy a Porsche is valamiféle fogyasztáscsökkentési megoldást keres, nyilván olyat, ami lehetőleg nem ront, sőt, talán javít a sportkocsijaik élvezeti értékén. A legújabb hír az, hogy 2018-ban megjelenhet a 911-es hibrid változata, sőt, később már csak ilyet kínálnak majd.
A 911-es sorozat kínálatáért felelős Erhard Mössle utalt erre a típus felújítása kapcsán. „Egyelőre keressük a lehetőségeket, de valamit tennünk kell, hogy tarthassuk magunkat a 2020-as szén-dioxid-kibocsátási korlátozásokhoz.” - mondta. Azt már nem hivatalos forrásból tudjuk, hogy a most bemutatott 3 literes, turbós hathengerest szeretnék kiegészíteni elektromos segédhajtással, de anélkül, hogy a legendás Porsche modell arányait ehhez lényegesen módosítani kellene.
Elvileg még arra is van esély, hogy egy, az Audi R8 e-Tronhoz hasonló, teljesen elektromos 911-est is piacra dobjanak, de talán még kisebb, mint a hibrid változat bemutatására. A Porsche problémája, ahogy a legtöbb konkurensé, hogy egy megbízható, kielégítő hatótávolságú elektromos sportkocsi-hajtás kifejlesztése és gyártása is nagyon drága, legalábbis egyelőre. Ráadásul Mössle szerint tartani szeretnék magukat ahhoz az elvhez, hogy a 911-est apránként fejlesztik tovább, a karakter drasztikus változtatása nélkül, így a villany-változatra talán még egy további generációt kell várni.