Két hete annak, hogy a Rimac egy onboard videón mutatta be, hogyan gyorsul autójuk nulláról százra. Jelentjük, szépen, és a 2,6 másodperces szintidővel nagyon előkelő helyük van a szupersportautók mezőnyében. Egy gond volt csak a mutatvánnyal: lakott területen, családi házak között készült, ami nem a legszerencsésebb húzás egy arculatát épp építő friss márkánál.
Talán ennek a videónak a hatására, de végül tesztre alkalmas aszfalt került az 1088 lóerős Concept One alá, amely a leggyorsabb villanysportautó címére hajt. A Horvát Védelmi Minisztérium érezhette meg a téma súlyát, hogy a nemzet első sportautója még azelőtt lejáratja magát, mielőtt igazán felfutna a neve. Meglehet, ez motiválta őket, amikor átadtak nekik egy légibázist tesztcélból. A Rimac egyelőre csak ezt az erősen mozifilm-traileres hangulatú videót tette közzé a tesztről, de remélhetőleg lesz majd hosszabb kiadás is.
A tesztpályakérdés egyébiránt sok gyártónak kényes téma. A Volkswagen-csoportnak ott van az Ehra-Lessien, az igazán brutál sportautóknak Nardo, a Ferrarinak Fiorano, és nem véletlen, hogy szinte minden kicsit is sportos autó első kémfotója a Nordschleiféről érkezik. Az ilyen ügyek általában csendben, a háttérben folynak, de a Rimacéhoz hasonló helyet volt, amikor a Hennessey is a NASA-tól kért segítséget sebességrekordjához.