A Bonhams árverésén kínálják eladásra a Porsche korai terepjáróját, az 597 Jagdwagent, amely a VW Bogár technikájára épül, de összkerék-hajtású, és igen egyszerű, nyitott tetejű és oldalú lemezkarosszériát visel.
Az 597, ahogy a durva kialakítás és a zöld szín alapján sejthető is, katonai megrendelésre tervezték az 1950-es évek közepén, de az akkortájt újraszerveződő nyugatnémet hadsereg végül nem a farmotoros, 50 lóerős, léghűtéses autót választotta ki a versenyre benevezett prototípusok közül: az olcsóbb és jobb helykihasználású, kétütemű, orrmotoros DKW Munga lett a befutó. A Porschéből így összesen 71 példányt építettek 1955 és 1958 között, polgári változatból pedig csak 49 készült.
Egy ilyen példányt kínálnak eladásra a Goodwood Revival kapcsán, egy japán gyűjteményből: az autó láthatóan nagyszerű állapotban van, nyilván ezért becsülik az értékét 170 és 200 ezer font – durván 60 és 72 millió forint – közé, azaz bőven többet ér, mint akár a legdrágább Porsche szabadidő-autó.