Úgy tűnik, a Bentley maga fedezte fel a hibát egy belső ellenőrzés során: kiderült, hogy a Bentaygák egyes csavarjait az előírtnál kisebb nyomatékkal húzták meg. Kézzel fogható hibát egyelőre nem okozott a dolog, de a gyáriak szerint idővel kilazulhatnak a nem eléggé meghúzott csavarok.
A kérdéses csavarok nincsenek kritikus helyen – az ülések és a műszerfal rögzítésére szolgálnak – de ennek ellenére a gyártó visszahívást hirdetett. Sok Bentayga persze eleve nem készült eddig, viszont annál fontosabb a Bentley presztízse szempontjából, hogy ilyen hibalehetőségek semmiképp ne maradjanak a világ talán legdrágább SUV-jában. Állítólag összesen 1619 autót érint majd a visszahívás világszerte, ezek 2016 márciusa és szeptembere között hagyták el a Bentley üzemét.
Érdekes, hogy a hibára miként derült fény: a Bentleynél a gyártás minden egyes mozzanatát dokumentálják – ezt úgy kell érteni, hogy a csavarok meghúzási nyomatékát is rögzíti a rendszer – és ezeket az adatokat rendszeresen ellenőrzik is. A kérdéses csavaroknál azonban vagy egyértelműen hibás, vagy hiányzó adatokkal találkoztak, vagyis mivel pontosan nem tudni, hogy ezeket mennyire húzták meg, a gyártó jobbnak látta meggyőződni róla, hogy nem követtek el hibát.