A Red Bull pénzelte sportkocsiról cseppenként adagolva derülnek ki a lényeges információk. Most például arra derült fény, hogy milyen elemekből áll az ezer lóerősre becsült hajtásrendszer. Az már korábban kiderült, hogy egy 6,5 literes V12-est alkalmaznak – most pedig elárulták azt is, hogy ez a Cosworth-től érkezik.
Az Aston Martin maga ugyanis nem rendelkezik motorgyártási kapacitással: a régebbi V8-as és V12-es motorokat a Ford kölni gyárában állítják össze a sportkocsigyártó számára, a legújabb modelljükbe, a DB11-esbe pedig már az AMG turbós V12-ese kerül, igaz, egy speciálisan a britek számára kialakított 5,2 literes változat. A Red Bull sportkocsiba viszont egy régi vágású szívó V12-est építenek, amely nagy fordulatszámon működik majd. Ehhez a Ricardo-tól vásárolt hétfokozatú, karbonházas szekvenciális váltó csatlakozik majd, és persze elektromos segédhajtás, amelyhez a nagy terhelhetőségű akkumulátort az elektromos szupersportkocsijáról ismert horvát Rimac szállítja. Még egy lényeges partnerről érdemes említést tenni: a Bosch szállítja a motorvezérlést, a kipörgésgátló rendszert és a menetstabilizáló elektronikát is.
Arról is hallottunk az elmúlt napokban, hogy az AM-RB 001 mégsem az autó végleges neve lesz. Egyes feltételezések szerint Nebula lesz a neve – házon belül ugyanis így emlegetik – de az sem kizárt, hogy egy újabb nevet vagy típusszámot találnak ki a számára.