Sokáig készült, rengeteget dolgoztunk rajta és most mondja meg ön, hogy milyen lett! Itt az új dizájn!

A megújulás és dizájnváltás elkerülhetetlen. Pláne, ha a termék a mainstream-média sodrában áll már sziklaszilárdan, kerek 15 éve. Ez nagyon hosszú idő és ez alatt megmutattuk, hogy képesek vagyunk megújulni, ha eljött az ideje, képesek vagyunk fejlődni. Voltak, akik elmentek, de jöttek is sokan és szerencsére eddig úgy tűnik, hogy mindig sikerült megtartanunk azt a hangulatot.
Jó a közeg, jók a barátok és tudjuk, hogy amit csinálunk, az jó, hiszen kapjuk a visszajelzéseket egy olyan erős olvasói bázistól és hatalmas közösségtől, amely ritkaságszámba megy. Ez sok erőt ad, hisz velünk vannak önök is, akik nélkül nem lenne értelme mindennek.

Mi pedig most önöknek csináltuk meg ezt az új, látványos és könnyen emészthető Totalcart. A háttérben a programozókkal, dizájnerekkel és grafikusokkal hónapok óta ülünk vázlatok felett, próbálunk közös nevezőre jutni és simogatjuk a részleteket, hogy egy modern, minden felületen kényelmesen, gyorsan és jól fogyasztható, szép Totalcar.hu-t kapjanak. És hozzátenném csendben: ráadásnak jár hozzá egy új Totalbike.hu is.

De a FullHD csak egy dolog, a komoly munka mindig a színfalak mögött zajlik. Tizenöt évnyi adatbázis összefésülése, böngészhető és kereshető formába hozása elképesztően nagy munka, kiszámoltuk, hogy a több ezer autóteszt, bemutató, magazin-anyag és egyáltalán minden, amelyben számok, adatok, saját képek szerepelnek, nos, mindennek a metázása, rendezése és elérhetővé tétele több hónapnyi munka lesz. Természetesen a folyamat már zajlik, a szerverekről lefújjuk az évek óta gyűlő port, energiaitalon tartott programozó-zombik küzdenek a bitekkel. Kemény meló, de jó lett.

Helló, itt egy szép nagy újság!
Mindent elmond olvasóink aranyosságáról, hogy világ egyik legcsúnyább autós magazinját szeretik lassan 15 éve. Jó, nem voltunk mindig rondák; az internet sajátos működéséből fakadóan néhány évente kijött egy átmenetileg egész menő formátum, amit aztán széttrollkodott a technikai fejlődés, az újság gyarapodása, meg a sok új eszköz, amiken egyre rosszabbul nézett ki.

A 2015-ös TC-redizájn alapvetően arra van, hogy használhatóbb és szebb legyen az újság, tévéképernyőtől telefonig nagyjából mindenen. Azt is szerettük volna, hogy könnyebben lehessen hozzáférni ahhoz a temérdek tartalomhoz, amit régen írtunk, de most is releváns. Mert ugye miért ne érdekelhetne ma valakit, hogy milyen volt az előző M5-nek kenni? Erre van a fejléc, benne a márka- és típusoldalakra dobó legördülőmenükkel.
Csináltunk továbbá egy rendezettebb és szebb címlapot, amin nagy képekre lehet nyálzani, és érthetőbb tagolással követik egymást az egyes blokkok. Nem adnék ehhez navigációs PDA-t és iránytűt, magunkkal szemben is legyen akkora pofánk, amekkorával a kollégák a minapi Égéstérben szapulták az autógyártók digitális felületeit: ha magától nem jön rá az ember, hogy mire van, akkor rossz.

Csak a személyes hogyishívjákokról engedjenek meg pár szót. A TC-t élő emberek írják, ráadásul sokfélék. Senki se keverne össze egy csikósi szerelmeslevelet egy kissé kotyogósra kopott kardánkereszthez egy winkleri csapongással az autóipar térképéről mindenfelé lelógó asszociációs mezőn, hogy akkor még a vályi-i szenvedélyről, a göbölyösi szabatosságról, a főszerkesztői szigorról, a stump-epikáról, a zách-oknyomozásról, hlácsi haszonlíráról, vagy a tévesen és igazságtalanul velem társított, egyébként teljesen atipikus, sokszorosan összetett, nehézkes, feleslegesen dagályos szerkezetekről ne is beszéljünk. Ezt a sok különböző embert minden eddiginél meztelenebbül löktük önök elé: a szerzők nevére kattintva a cikkek (vagy épp ennek a keretesnek a tetején) megnézheti az autóparkjukat, elolvashatja a kedvenc cikkeiket, vagy az életmű mélyére áshat. Ugyanitt követni is lehet mindenkit, ilyenkor a fejlécben látható csengettyűn jelezzük majd, ha valamelyik kedvenc szerzőjének új írása jelent meg a legutóbbi látogatása óta.

Remélem, tetszik, és tetszeni fognak az új, minden eddiginél szebbre, újságszerűbbre tördelhető cikkeink is, amelyeket holnaptól minden nap megtekinthet ugyanitt.
Ha hibát talál, azt írja meg erre a hibabejelentőre, és ígérjük, nem kell a három év múlva esedékes ráncfelvarrásig (ami amúgy is csak az első lámpákat, a hűtőmaszkot és a rendelhető színeket érinti) várni a javítással. Tökre nem vagyunk kész amúgy sem, még készül a mindennél okosabb Nagy Autóadatbázis, és hamarosan nagyot fejlődik majd az Egyetlen Bölcs Népítélet, egyebek mellett, de ez mindegy is.
Az új Totalcar ezennel az öné, forgassa széjjel minden nap, mint telepi tuner a csődobos VTI-t.
Legalábbis mi így gondoljuk, de az ön segítségére is számítunk, kedves olvasó. Mert minden új dologban ott a hiba, melyet sem a bétateszt, sem az ezerszeres átnézés nem szűr ki.

Ezért kérjük most önt, hogy jöjjön, teszteljen és kattintson, ha pedig valami rendellenességet tapasztalt, azt írja meg nekünk a hibajelentő felületen. Folyamatosan figyelünk mi és azok is, akik a háttérben elkészítették nekünk ezt a végtelenül menő, új Totalcart.

Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Trump háborút indított, alapjaiban változtathatja meg a globális autópiacot
Trump elindította a kereskedelmi háborút. A lépés egyelőre nem igazán kedvez az amerikai gyártóknak. Sőt!
- Hírek
A Teslát másolja a Hyundai, de ezzel mind jól járunk
Az első ezzel szerelt modellek 2026 második negyedévében érkeznek.
- Hírek
A Halálos Iramban egyik leghülyébb jelenetének eredetileg volt értelme, de átírták
2JZ motor egy MK4-es Suprában?! Na ne!!!!!!44NÉGY!!!
- Szerelem
A Forma 1-es boxkiállások elképesztő története
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
- Hírek
Szomorúság: ez itt a világ utolsó manuál váltós Golf GTI-je
Már eladták, és a jelenlegi állás szerint soha nem lesz több.
- Sajtóközlemény
1,4 millió egynapos autópálya-matrica kelt el 9 hónap alatt
Boldog szülinapot egynapos autópálya-matrica! Íme a tapasztalatok.
- Hírek
Te adnál 4,5 millát egy sokat futott, vén Civic-ért?
A 34 éves Civic futásteljesítménye is combos, de azért így se véletlen, hogy valaki egy zsák pénzt adott érte.
- Hírek
Még furcsább, megosztóbb a frissített Hyundai Ioniq 6
Bemutatták az új Ioniq 6-ot, de a műszaki részletek még váratnak magukra.
- Hírek
Rátett egy mae gerit a parkoló Puntóra az Audi A6
Nem tudjuk, hogy mi járhatott az Audi sofőrjének a fejében.
- Hírek
Így készül a büntetővámokra az egyik legnagyobb beszállító
A Magnának rengeteg gyára van az Egyesült Államokon kívül, amiből lehet még gond.
- Hírek
Az amerikai MotoGP futam első balesetét a biztonsági autó szenvedte el
Az esetről videó is készült.
- Hírek
A Nissan és a Dacia is saját verziót épít az elektromos Renault Twingóból
A Dacia változata 18 ezer euró (7,2 millió forint) alatti áron indul majd.
- Hírek
Astrával okozott káoszt egy idióta, de végül más autója tört rommá
Láncreakciót indított egy szabálytalan előzés, aminek a végén egy vétlen sofőr Volkswagenje tört bucira.
- Hírek
Részeg útfestők? Nem! Új fegyver a gyorshajtók ellen!
Hamarosan műanyag terelőelemeket telepítenek a sávok mellé.
- Hírek
Tökön-paszulyon keresztül menekült az eltiltott sofőr, végül kigyulladt az autója
Az autós a körforgalomra és kerékpárútra tekintet nélkül mindenen áthajtott.
- Hírek
Hátramenetben a Vitara, rákaptak a magyar Kiákra
Márkák, modellek, darabszámok, részesedések és százalékok.
- Hírek
Kettészakított egy Cybertruckot egy Mercedes-Benz G-osztály Amerikában
Az elektromos pickup platója teljesen leszakadt, de az utascella épségben maradt.
- Hírek
Bosszúból több vödörnyi kavicsot öntött egy nagyon ritka Nissanra egy idióta New Jersey-ben
Az autó tulaja most fél millió dollárra pereli a károkozót.
- Hírek
Kartelltevékenység miatt 458 millió eurós bírságot kapott a BMW, a Volkswagen, a Toyota és még tucatnyi autógyártó
A vádak szerint az összeesküvő felek "összehangolt magatartást tanúsítottak az elhasználódott járművek újrahasznosításával kapcsolatban."
- Hírek
Továbbra sem fogy a BMW XM, hatalmas összeget engednek az árából az USA-ban
Az XM-ből tavaly csak 1 974 példány fogyott az USA-ban.
