Nem kellett messzire menni, hogy észrevegyem, itt bizony óriási vakítás van, némi porhintéssel és ökoterrorral.
Ön szerint is ki kellene tiltani minden szennyező autót a városokból? Akkor kapaszkodjon meg, mert a Rolls-Royce válasza egy soktonnás pofon minden sötétzöld aktivistának
Címkék: rolls royce, phantom, ex
Nem sokat változott a ráncfelvarrás során, de legalább a dízel erősebb lett.
Azt hittem, ugyanolyan lesz, mint az előző tesztautó volt – kívül piros, belül tág, a forgalmiban Soul. Azon túlmenően, hogy az eszement urban-grafika újabb csimborasszóját (bocsánat) érhettük tetten a fényezésén, még a bele sem ugyanolyan. Hát még a motorja. Mert ez díííízel…
Gazdagon díszített, dobozforma bódé, gyenge motor és eléggé nyers működés: a Kia Soul nem különlegesen jó autó. Mégis egymást ölték érte a kollégák.
Négyhengeres dízel hathengeres motortakaróval és hathengeres fogyasztással.
Ráírjuk, hogy Sport, adunk neki szárnyat. Ettől más lesz? (Nem.)
Bőséges helykínálat, kényelmes fotelek, megannyi tárolórekesz, és még olcsó is.
Mostanában ez megy: Kiákra vágyunk. Legalábbis Cee'dre.
Régen láttunk utoljára ilyet: egy 1,4-es, benzines családi autót vezetni is jó.
Hogy örültünk, amikor a Citroën megcsinálta az átlátszó műszerfalú C4-et! Amikor a Honda kihozta az új űr-Civicet! Amikor az Opel tejüveget rakott az Astrára! A Renault kacsasegget a Mégane-ra! Erre a Kia gondol egyet, és minden extravaganciát nélkülözve, egyszerűen jó alapokra jó anyagokból jó autót építve megcsinálja a Tökéletes Kompaktot!
Nemcsak aszfalton, terepen is megállta a helyét. Pontosabban olyan szakaszokon küzdötte át magát, ahol - tériszonyos lévén - azt hittem, menten meghalok. A hangsúly a küzdésen volt, és néha bizony bádog-Júliaként a Kia is szívesen velem halt volna, de végül mindketten épségben hazajutottunk.
A Sorento elődje, a KIA Sportage elsősorban sokkal kisebb, másodsorban sokkal rosszabb volt. Kevesen számítottak rá, de a minőség még a mennyiségnél is többet javult - a Sorento hiába a legolcsóbb, mégis a kategória egyik legjobbja.