Az általános amerikai döglődés következő áldozata, mondhatnánk.Azonban ez túl érzelemmentes lenne, hiszen azért szegről végről névrokonok vagyunk a PT Cruiserrel.
Dízel Grand Cherokeeba pattantunk, és meg sem álltunk a bécsi repülőtérig, ott rövid prezentáció után megkaptuk az első gázolajos 300C tesztautók kulcsait. Az üdítőital elfoglalta helyét a pohártartóban, és nekivágtunk, hogy kipróbáljuk, mire képes a világ egyik legkeresettebb limuzinja a Mercedestől származó háromliteres common-raillel.
Zazi, a kiváló retusőr, egyszersmind az Ősöreg 7-es BMW Fan Club elnöke vasárnap ötödször telefonált, nálam van-e már a verda. Nem volt nálam. A Karotta nem hozta vissza, mert még szombat este is csajoznia kellett vele. Szemrehányást nem tettem, beértem a megsemmisítő nézéssel. A PT Cruiser-t a teljes kollektívának vezetni kellett
Hatalmas siker Amerikában, és Európában is nyolc hónapot kell jövendő tulajdonosának várni rá: a Chrysler retróból egyelőre nem tudnak eleget gyártani, olyan nagy a vásárlói igény. Javulás csak akkor várható, ha jövőre a grazi üzemben is beindul az összeszerelés. A hivatalos hazai értékesítés ugyan szeptember 1-jével indult, ám az idei évre tervezett 50-60 darabos készlet már lábon elkelt.