A cikket az Avalon Bosch Car(e) Service támogatta.
Vedd fel a munkát a MűhelyPRN szervizében
Szerviz, diagnosztika, karbantartás, karambolos javítás, műszaki vizsga. Megannyi fontos pillanat egy autó életében. Ahogy az átvizsgálás is, lehetőleg vásárlás előtt. Láthattad már sokszor a MűhelyPRN adásaiban, és most itt a lehetőség, hogy te lehess a híd az autónak utcáról a szervizbe: az Avalon Bosch Car Service munkafelvevőt keres! Hogy mi is volna a dolgod? Peleskey Gyuri megmutatja.
Aki rendszeres nézője a MűhelyPRN adásainak, Gyurit jól ismerheti. Az autók központi helyet foglalnak el az életében, legyen szó porig ültetett Bogárról vagy megemelt Jeepről. Ez a szenvedély elengedhetetlen ehhez a munkához, ahogy az empátia, a műszaki érzék vagy a jó ügyfélkommunikáció.
Az Avalon Bosch Car Service modern, márkafüggetlen műhelye szinte teljeskörű szolgáltatást tud nyújtani egy autó úton tartásához, legyen szó átvizsgálásról, karbantartásról, diagnosztikáról, szervizről, lakatolásról és fényezésről, műszaki vizsgáról vagy gumiszervizről.
Ha te leszel a következő Munkafelvevő Gyuri, a segítségre szoruló ügyfél elsőként téged fog meglátni, mikor belép az ügyfélváróba. Itt rögtön nagy felelősség hárul rád, hisz a gyakran laikus ügyfél szavaiból meg kell értened, milyen problémákkal küzd az autó, azokat mikor és hogyan lehet remélhetőleg orvosolni. Miután az ügyféllel megbeszéltétek az részleteket, jöhet a Munkalap!
Itt készíted el a munkalapot, amire felkerülnek az ügyfél és az autó adatai, az ügyfél kérései, az autó által produkált szimptómák. Sok múlik ezen, hisz a szerelő kollégák és az ügyfél között a munkalap a kommunikációs csatorna.
Ugyanígy fontos a kilométeróra állás rögzítése. A fotókat a szervizapp automatikusan csatolja ezután a munkalaphoz.
A munkalapon található egy QR-kód is, ami annak az egyedi azonosítója.
A QR kódot a munkafelvevő befotózza, és innentől már a mobiltelefonnal visz fel további fontos adatokat.
A munkafelvevő dolgokat néz (Digitális technika - Circa 2021) Ahhoz, hogy érdemben tudjad tájékoztatni az ügyfelet a feltárt hibákról, a szükséges javításokról, ismerned, értened kell az autókat, az állandó kommunikáció mind a szervizes kollégákkal, mind az ügyféllel elengedhetetlen, a lehetőség a további tanulásra és fejlődésre pedig végtelen.
A fontos adatok közé tartozik, hogy milyen sérülések találhatóak az autón, elkerülendő a vitás helyzeteket, hogy azok a szerviz során vagy már azelőtt keletkeztek.
Már mit sem ér egy modern szerviz a megfelelő diagnosztikai eszközök nélkül. Az Avalonnál ez sem akadály, a folyamat szerves része a műszeres diagnosztika, és a különböző szervizszoftverek megismerése előtt nincs akadály.
A munkafelvevő napja nem múlhat el robbantott ábrákra mutogatás, okos hümmögéssel kísért állvakargatás nélkül. Mindegy, hogy vasalt ing vagy szerelőoverál van valakin, a csapat egy, a cél közös: beteg autóból egészségeset varázsolni.
Adatok, adatok mindenütt! Kiváló adatbázisok állnak a rendelkezésedre, megannyi alkatrésszel, amelyek közül kiválaszthatod a leginkább megfelelőt az ügyfélnek.
Sosem árt egy végső átnézés, egy utolsó ellenőrzés.
Gyuri csak jó autót szeret átadni az ügyfélnek. Te is lehetsz Gyuri, légy hát Gyuri!
A cikk megjelenését az Avalon Bosch Car Service támogatta.