Bizony néhanapján felmerül a kommentek között, hogy ideje lenne az extremitásokból egy picit a mindennapi közlekedés felé elkanyarodni. Érezzük ezt mi is, többek között ezért is került terítékre a Dacia Lodgy, mint mindenes válságautó az olcsóbbik fajtából.
Bár a szokásos, két lépéssel a világ mögött, egyszerű és strapabíró faklumpában kopogó autót vártuk (és kaptuk is), azt mindenképpen a javára kell írni, hogy amire kitalálták (és _amennyiért_ kitalálták), arra tökéletesen megfelel. A Dacia lesz az új Suzuki?
Mai második tesztalanyunk leginkább arról marad emlékezetes, hogy Winkler szinte rákívánt, ugyanakkor a földkerekség legdurvább kameraállvány-erdejét építette rá az OMG Visuals csak azért, hogy az utolsó pixel is ott és úgy helyezkedjen el, ahogy azt a rendező elképzelte.
Hogy miért fontos a kompaktálás? Csupán azért, hogy az egész Totalcar tévéműsor ne forduljon egy véget nem érő körmondat-forgatagba Winkler és Karotta között. Mert ha ezek ketten spontán elkezdik mondani... akkor sosem lenne vége. Ezért kell negyvenhétszer felvenni mindent, ezért őszül rohamosan Szelják Gyuri, a rendező és mondja el unott hangon újra meg újra: jó, akkor ugyanezt, kompaktabban. Nos, Winklerék feltalálták az ultrakompakt lekonfot.
Bár kár, hogy a háttérben nem áll pár Hooter's-pincérnő. Daciához és Harleyhoz is passzolnak, ráadásul kávét is főznek! A Totalcar második adását látták a DoQ-n.