Egyedül kicsit idegesítő a jobb ülésben lévő, a biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető érzékelő, ami annyira érzékeny,hogy ha nagyobb súlyt teszünk az ülésre, azt hiszi egy ember ül rajta és elkezd bimm-bammolni, na de ez a legkevesebb.
Tehát eddig visszatérő hibák: fűtés-hűtés csak forrót fúj, kesztyűtartó folyton meglazul és kinyílik.
Hű szolga és egyben a családi kedvenc
A 60 ezres szervizt már végre nem a márkaszervizben kellett csináltatni, így nagyságrendekkel olcsóbb lett, nem beszélve arról, hogy lelkiismeretesek, ami a márkaszervizről nem volt elmondható.
300 ezer km tapasztalata egyetlen tulajtól
Jó hír,hogy megfelelő használat mellett 300 ezer km után is tökéletes a turbó, olajat nem eszi.
Jól megmódosította a tudatomat?
Sokat hoztak be 4000-14 000 kilométerrel, többnyire (majdnem) hibátlan állapotban. Szép szín, sok extra? és a kevés futásteljesítmény ellenére is szar használtautós hitel. Kit érdekel? Jó az autó, és még a hivatalos márkaszerviz is azt mondja, vegyem meg ennyi pénzért? Nem kellett volna hinnem nekik, mert mikor is a kilométerszámláló kiírta azt, hogy tizennyolcezer, elkezdődtek a gondok. Rángatott, majd megállt, mint a hal szeme.