Használtautós szolgáltatását próbálta népszerűsíteni, brutális össztüzet kapott a nyakába a kínai közösségi médiából az Audi. A helyi partnercég béna áthallása miatt fájnak a fejek az anyacégnél.
Ha nem volt tiszta: az anyós az Audit, a menyasszony az árut, azaz a használt Audit jelképezte a reklámban. A németek helyi vállalati partnerének ugyanis van egy saját használatutós oldala, ahol a gyártó által jóváhagyott Audikat gyűjtik. Csak a hivatalos tanúsítvány ad teljes nyugalmat – szól a szlogen az oldalon. Bár a millió lánymagzat-gyilkosság országában, Kínában nincsenek mély gyökerei a nőjogi mozgalmaknak, az Audi elképesztő gyűlöletrohamot kapott: a Twitter helyi változatán Weibón óriási roham indult a reklám, ezzel együtt az Audi ellen.
Az Audi úgy húsz éve az első nyugati márkák közt tört be a kínai piacra, ahol az elmúlt években szép számokat hozott a prémiumszegmensben. A verseny azonban egyre erősebb, ma már mindenki ott van Kínában, egy ilyen PR-katasztrófával sokat lehet bukni a piacon, ami komplett autómárkákat tartott a felszínen a gazdasági válság évei alatt. A Weibo most tele van inkább veszek Cadillac-et-féle kommentekkel, amin nem sokat segít, hogy az Audi központja már letiltatta a reklámot. Ők egyébiránt azt mondják, a helyi partner csinálta, nincs közük hozzá.