Olcsón jót
Heti merítés
Én facelift-est kerestem, ami nem bőrös és nem automata. A kereskedők majdnem hülyének néztek, azt mondták, ennek pont az ellenkezőjét keresik ebből a típusból. Azt is mondták, hogy milyen jó a bőr, mert a szennyeződéseket csak vízzel le kell róla törölni. Meg is látszott a bőrös példányokon, hogy maximum ennyi "karbantartást" kaptak.
Megjöttek a képek a 2018-as Dusterről. Szép, szép, de motor, futómű, stb. ugyanaz, mint a kifutóé. Akkor meg mire várjak? Vettem egy kifutó készletes példányt, jóval olcsóbban, mint a 2018-as lett volna.
Nagyjából fél éve volt nálam, amikor egy szép novemberi reggelen nem indult el, “Engine Failure Hazard” felirat kíséretében. Kihívtam az assistance-t eltrailerezték a márkaszervizbe, lemerült az akkumulátor, kicserélték 26 ezerért. Ez egy kicsit nonszensz, a ’96-os Audim ki tudta írni, hogy Low Voltage.
Ilyet vettél? Te nem vagy normális!
Egy diesel Citroen Saxóval jártam miután meguntam, hogy a roncs öreg Lancia Kappámat lépten-nyomon szerelni kell. Jó volt a Saxo, de nagyon hiányzott a Lancia kényelme, tetszett, hogy keveset eszik, így valami diesel nagyautó után néztem.
Életem első nyugati autója volt. Drága apukám nem mert róla lebeszélni, amikor megláttuk az autópiacon, pedig mindenfelé rohadt, és az egyik ajtón levő óriási rozsdafoltot, nemes egyszerűséggel, igen jó ízlésre valló módon, egy UV-zöld matrciával leragasztotta az eladó. Na, de volt benne elektromos ablak és központi zár! És akkor még nem tudtam, hogy a műszerfal megvilágítása pirosas...