Egy összetört álom
Tíz év és 261000 km után javítom az autóval kapcsolatos +- listát. Ami a lényeg: az eddig eltelt idő után továbbra is tartom a véleményemet: jó vétel volt.
hibának megmaradt a légkondi. Évi két feltöltés olcsóbb, mint a klímakompresszor csere. Sajnos a kuplung kevlározás ennyit bírt. Kénytelen vagyok beruházni egy új szettbe. Más hiba, hibaüzenet nem volt a fos franciánál.)
Amikor megszereztem a jogosítványomat, első célom volt egy Volkswagen GOLF 4, mert akkor ez volt a menő, de sajnos csak egy Xsara jutott akkoriban. Tavaly nyáron kezdődött minden, beleuntam a hibátlan Volkswagen Jettámba melyet két évig hajtottam és eladtam.
Az autó olcsó volt, mivel a Hyundai kezdeti próbálkozásainak első példányai közül való. A sárvédő ívek, és igazából az egész konstrukció rohadásra erősen hajlamos. Viszont nagyon jól pakolható, és elég nagy súlyokat meg lehet vele mozgatni.
Nem gyors, de takarékos és mindig odaér!
Az autót vidéken vettem. Én Pesten lakom, de nem sikerült normális T4-et találni, még drágán sem. Kicsit túlárazott autók. Másfél év után vidéken találtam egy Magyarországi és megfelelő állapotú kocsit, amit csak úgy tudtam megvenni, hogy azonnal le mentem érte, mielőtt a nepperek lenyúlják.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.