A japánbérenc Mercit vesz
Az úgy volt, hogy kiköltöztünk vidékre.. gyerek.. szóval kell a családi autó mellé, amit otthon hagyok anyunak, még egy, amivel majd járhatok munkába.
Először valami elektromos autót kerestem, de gyorsan rájöttem, hogy annak nincs egyenlőre sok értelme. Utána már kicsit feladtam és valami kisautót kerestem.. pl Jazz..
Azt kell várni tőle, amire kitalálták!
Nekem egy extráktól mentes verzió van (ülés-kormányfűtés nincs, se radarok mindenhol, bi-xenon kanyarkövető égők sincsenek, ahogy bőr sem), amit fontosnak tartok: klíma, tempomat, ködlámpa, elektromos ablak, tükrök vannak. A többi úgyis csak felesleges pénzkidobás.
Minden drágaság van, de azé' necsökkenjen semmi
Alapvetően mindig is japánbérencnek számítottam, (a tipikus nídforszpíd generáció vágyálmai: hondaszivik, szkájlájn, kéccáz sx meg egyebek, körbeszpoiler, futóműgyilkos felni, nagyzene, sufnityúning mindenütt) ezért kizárólag a keleti felhozatalból válogattam, lehetőleg olyat ami japán gyártmány.
Szerintem gazdafüggő. Én nagyon szeretem.
A motor kifejezetten lassan éri el az üzemi hőfokot a téli időszakban ezt tudomásul kell venni, de legalább soha nem fenyeget a túlmelegedés veszélye. Egyszóval immár 11 éve használom nagy örömmel és megelégedéssel.
Összességében azt mondanám, hogy minden oké ezzel a kocsival ami erre a példányra igaz is, de tudjuk hogy ez az 1.2-es motor egy időzített bomba, sajnos a láncos vezérlése el lett szúrva, van benne rizikó.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.