A japánbérenc Mercit vesz

Az úgy volt, hogy kiköltöztünk vidékre.. gyerek.. szóval kell a családi autó mellé, amit otthon hagyok anyunak, még egy, amivel majd járhatok munkába.
Először valami elektromos autót kerestem, de gyorsan rájöttem, hogy annak nincs egyenlőre sok értelme. Utána már kicsit feladtam és valami kisautót kerestem.. pl Jazz..
Nem csak szerelemből
Folytatódik a legenda, vagy a modern autók lényege, hogy kiölik belőlük az érzést?
Azt kell várni tőle, amire kitalálták!

Nekem egy extráktól mentes verzió van (ülés-kormányfűtés nincs, se radarok mindenhol, bi-xenon kanyarkövető égők sincsenek, ahogy bőr sem), amit fontosnak tartok: klíma, tempomat, ködlámpa, elektromos ablak, tükrök vannak. A többi úgyis csak felesleges pénzkidobás.
A rüsselsheimi Tesla
Nem csak az utóbbi idők messze legjobb Opele az Astra, de még rejtett funkciót is csempésztek bele.
Minden drágaság van, de azé' necsökkenjen semmi

Alapvetően mindig is japánbérencnek számítottam, (a tipikus nídforszpíd generáció vágyálmai: hondaszivik, szkájlájn, kéccáz sx meg egyebek, körbeszpoiler, futóműgyilkos felni, nagyzene, sufnityúning mindenütt) ezért kizárólag a keleti felhozatalból válogattam, lehetőleg olyat ami japán gyártmány.
Szopócsillag vagy örök élet?
Nem mindegy, hogyan toljuk a csillagot: százötvennel az autópályán csendben-kényelemben, vagy az útszéli porban a csomagtartónak feszülve.
Szerintem gazdafüggő. Én nagyon szeretem.

A motor kifejezetten lassan éri el az üzemi hőfokot a téli időszakban ezt tudomásul kell venni, de legalább soha nem fenyeget a túlmelegedés veszélye. Egyszóval immár 11 éve használom nagy örömmel és megelégedéssel.
A megbízhatóság szobra egy Fiat?
A Népítéletben egyetlen értékelő adott neki egy csillagot. Azt is tévedésből. A pontátlag a legjobb Toyoták szintjén, az ár a Fiatokén. A Panda telitalálat lehet, ha beférsz.

Összességében azt mondanám, hogy minden oké ezzel a kocsival ami erre a példányra igaz is, de tudjuk hogy ez az 1.2-es motor egy időzített bomba, sajnos a láncos vezérlése el lett szúrva, van benne rizikó.
A konszern legjobb vétele
Nekem a Cordoba valahogy kimaradt. A szomszédnak volt, de ő egy Suzuki és egy Daewoo Lanos után vette, amikorra autóvásárlási szempontból rég beszámíthatatlannak tartottam. Mert mit is tudhat a Cordoba, amit bármi más nem?
Korábbi merítések
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
