Két év alatt buktam az árán egymilliót

2018.09.23. 15:08
29 hozzászólás

Hőskori japó csatahajó öregsége vizein

70514

A kiemelkedő kispolgári autó 10 éves korára megbízható japán klasszikus lett, de azóta még eltelt 15 év. Azóta több százezer kilométer és sok tulajdonos után bármi lehetett velük.  A Carina E-knek presztizsük sosem volt. Praktikusságukat talán még őrzik, az enyémen is minden gomb, elektromos extra működik.

A japánok svájci bicskája

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ez egy remek kisautó (ráadásul potenciális dizájn-ikon), benne van minden, amiért a japán autókat szeretni lehet + a szívó benzin négyhenger, 2-3 tagú családnak - hunyorítva - első autónak is elmegy. 

Kár hogy nem új kora óta az enyém

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az autót 159 000 km-el vettem Ausztriából autókupecen keresztül. Ez is volt a baj, levetett nyugat-európai szekér, mert ott olyan csúcs műszaki állapotú autók vannak.

Francia mellényúlás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A vásárláskor egyetlen hibát követtem el, hogy nem néztem meg az olajszintet, ugyanis az első közös úton közölte az ECU, hogy „Engine Fault, repair needed”.

A kanoroszlán

37598

Igaza van Winklernek: ha Peugeot, akkor dízel. Én tovább fokozom, ha dízel, akkor a 2 literes. Amíg a benzines lágyan siklik az úton, limuzin módra gyorsul, addig ez hasba rúg, legalábbis olyan érzést kelt padlózáskor.

Korábbi merítések

BMW-nek látszó tárgy
BMW-életérzést inkább fogsz találni egy Hyundai-ban mint ebben.
Sok nekem, hogy évi 300-500 ezret kér szervizelésre
Régi álmom volt az E46. Jó állapotban, magas felszereltséggel vettem, de mennie kell.