Gazdaságos egyterű, túl sok kompromisszummal
VÁLOGATÁS A LEGFRISSEBB ÍTÉLETEKBŐL
A szépség szobra

9 éves volt amikor megvettem, 196 000 km-el az órájában. Nem ez volt a cél, de mercis szerelő ismerősé volt (ő szervizeli azóta is), és sokat nyomott a latba, hogy nem leszek áthajítva a palánkon. Tetszett, de nem volt szerelem első látásra, azóta viszont fellángolt a szerelem, mert nem tudok betelni vele.
Egy kis AMG Stump Bandi tollából
Hóhér, Armaniban
Egy 585 lóerős feldühödött vadállat vagy egy szelíd kétliteres szívódízel? Ránézésre alig van különbség, de ha beleülünk, elég egyszer lenyomni a gázt.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Saab - Nekem még mindig ő az igazi...

Nem gondoltam volna, hogy 10 év után is együtt leszünk még, de ahogy kezdett öregedni, úgy egyre jobban összecsiszolódtunk és még mindig kitartok mellette....Régóta nézelődtem már új/újabb autó iránt, de nem azért, mert bármi baja is lett volna, hanem azért, mert mindenképpen automata, minden mai modern autóban meglévő vezetéstámogató rendszerekkel felszerelt, kicsit erősebb és modernebb autóra vágytam... és így is lett...
Autó beszámítással hagytam ott az "új autó" kereskedőnél, szinte ingyen (4 téli gumit kaptam érte - LOL!). Remélem, jó kezekbe fog kerülni és a következő gazdája is legalább olyan elégedett lesz vele, mint én.
A látens sportgép
A Saab névnek nem sok köze van a sportos vezetéshez. A Saab Aero már valamivel vadabbul hangzik, de még mindig nem elég a tömény adrenalinfröccshöz. De vajon milyen egy 210 lovas Aero Saab, amely mind a négy kerekét hajtja?
Megbízható, könnyen szerethető, könnyen megunható

Egy kis háttértörténettel kell kezdenem, mert fontos a tapasztalataim megértéséhez:
Pár éve Kuvaitban élek. Amit autózás szempontjából fontos tudni Kuvaitról: elég kis ország, kb fel Magyarország méretű, de a kb. négymilliós lakosság nagy része a fővárosban Kuvaitvárosban el, és mindenki autóval közlekedik.
Az utak teljesen véletlenszerűen lehetnek tükörsima kétszer hatsávos autópályák és kosárlabdányi kátyúkkal tarkított, rémesen kopott néhol foltozott, néhol felmart rettenetek. A vezetési morál olyasmi, amit Indiáról szoktak képzelni, ami az 1-2 millió indiai bevándorlót tekintve nem is olyan meglepő. Bár a helyiek sem foglalkoznak a szabályokkal. Beszélgettem egy helyivel, negyven éves, huszonpár éve vezet, de nem is hallott még a jobbkéz szabályról.
Ilyen volt a Prius Csikós szemével
Gyöngéd a bukszához, smirgli a szemnek
Kevesebbet eszik, jobban megy, finomabb, autószerűbb a korábbinál. Rossz hír: véletlenül a designer gyerekei által összefirkált papír és nem az eredeti tervrajzok alapján kezdték gyártani.
Ezt kaptad 2019-ben 3 kilóért

...avagy első autóm története, hogyan lehet az autó értékéhez képest sok lóvét ellocsolni úgy, hogy nagyobb hibája nincsen, csak épp szinte az összes kopó alkatrész a végét járja. Ezért is érdemes akár ilyen kis értékű autónál is az átvizsgálás, nyilván úgy voltam vele, hogy én azt majd tudom. :)
Ki a rosseb vesz meg ilyet?!
Például én. Soha nem futott volna le 300 ezer kilométert, ha az előítéletek igaznak bizonyulnak.
Gazdaságos egyterű, (egy idő után túl sok) kompromisszummal

Mivel a használtautó szervizelés egyre drágábban és nehezebben volt kivitelezhető, valamint a gyermekek sem fértek el a Picasso 3. üléssorában kényelmesen, a piac legolcsóbb de tényleg 7 személyes egyterűje mellett döntöttünk. Ha már Dacia akkor legyen full (Exception), a metálfény kivételével jött az összes extra, 110 lőerős dízel, hatsebességes váltó, navigáció.
Egy Daciaból nézve mindenki irracionálisan viselkedik
Dacia = Menő
Egy Daciából kifelé nézve mindenki irracionálisan viselkedik. Elmondom miért.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
