200 ezer kilométer tapasztalata: egyre jobb!
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
A Digó Limó újra támad - Fiat Croma
Amúgy mindig új gumit veszek a kocsira, elolvasgatom a teszteket és az első háromból választok. Az azért elég erős, amikor tizen millás autókon limlom (valami kínai vacak) gumikat látok. Egész autó kinézete lett, a 4 felni az új gumikkal megint csak megduplázta a kocsi értékét.
Ha már olvastad a korábbi részeket, katt ide a legfrissebbért és nem kell sokat lapozni ;) (Nyegleo)
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Dögös olajos - Skoda Octavia
Gyári kerékmérete a 225/45R17, gyönyőrű alukerekekkel, amiket én szégyen-szemre eladtam, hogy állna belém a roseb! Nem sajnálom, mert Tatabánya környékén olyan utak vannak, hogy ha ezzel közlekedsz, és átmész egy 20 forintoson, megmondod hogy fej vagy írás!
A Luxusprostituált - Lexus LC
Ez az autó egy álom. Ha beállsz vele egy Ferrari mellé, az emberek ezt fogják fényképezni inkább. A hangja magávalragadó, kulturáltan hivalkodó. A városban szelíd cruiser, a pályán egy vadállat. Pokolian üvölt a japán V8, ha az ember odalép neki.
Csikósnak ennyire tetszett az LC
Franciás gondtalanság - Renault Twingo
Első autóként vásároltam ezt a típust, de még mielőtt azt gondolná, hogy csak ezért vagyok elragadtatva, mert hatalmas újdonság az életemben el kell keserítsem! Elárulom az elején, hogy imádom nagyjából mindenét.
Mindenképpen Renault-ot szerettem volna, budapesti lakosként lehetőleg kisebbet , benzin üzemű motorral és alacsony futásteljesítménnyel. Gyerekkoromban volt Twingo-nk, nagyon szerettük. Valószínüleg beragadt az agyamba minden korai emlékem vele kapcsolatban.
200 ezer km tapasztalata: egyre jobb! - Citroen C4
Citroen-em volt korábban is (illetve még megvan második autónak) túl nagy bajaim nem voltak vele 200 ezer km alatt, most azért már rakoncátlankodik egy kicsit.
Kb mostanság számolok azzal, hogy lassan kérni fogja a FAP utántöltést és a részecskeszűrő már nem lesz regenerálható. Nagyjából 500 ezer forintot szánok emiatt karbantartásra a következő időszakra (2021.), ebbe még a lendkerék cseréje is beleférhet.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.