Tessék ismét Kizashit gyártani!
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Hálás Oroszlán 330 000 km - Peugeot 307
Az előző tulajdonos nem értett az autóhoz, és nem is figyelt nagyon rá, nem hiszem, hogy idő előtt megvoltak a szervizek, de ezt is tolerálta a technika. Én 10 ezrenként cseréltem olajat és szűrőket.
Sajnos a motor hátulja igencsak a tűzfal árnyékban van, azt a részt szerelni úgy, hogy a motor a helyén van, nagyjából lehetetlen. Itt van a turbó és az EGR is... De eddig nem volt velük probléma.
Nálunk is járt sokat futott 307-es
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Suzuki bácsi, tessék ismét Kizashi-t gyártani! - Suzuki Kizashi
Az autót feleségemnek vettük, jó áron, jó állapotban. Az alacsony üléspozíció és betegség miatt sajnos ő nem tudott fél óránál hosszabb útra menni (zsibbadt a lába) így az enyém lett.
Nem bántam meg, olyan az autó mint egy kis tank, biztonságos érzés vele menni, lehet érezni, hogy van benne anyag. 180 lóerő visz rendesen, egyedül a CVT váltó az ami nem tetszik, a négy kerék meghajtásúak csak ezzel a váltóval jöttek ki. Fura nézni, hogy néha miközben a sebesség mutató felmegy a fordulatszám mutató le :-).
Nálunk se volt sokszor Kizashi
Fain kis kocsi, de nem mindenre - Lexus CT200h
Ami nem tetszett:
Magasabb, netán testesebb embereknek szűk lesz. Ez mondjuk kb az egész kategóriára igaz lehet. Kifejezetten kelletlen ha gyorsan akarsz vele menni. Eleinte a hang alapján azt hiszed tényleg gyorsan mész de nem.
Göbi elemzése a CT200h Sportról
Mindent szuperül tud amit tudnia kell! Többet ne várj! - Honda HR-V
Írták terepen nem jó! Hát nézzük, hogyan is működik a dolog? Automatikus-Hidraulikus terepváltó-meghajtás van. Tehát, kényelmes, hogy nem kell kapcsolgatni, azaz ha 1/7 fordulattal eltérnek a kerekek egymástól, akkor bekapcsol a 4WD, egyébként 2 kerék hajt. Ha be van kapcsolva, akkor terheléstől függően melegszik a hidraulika olaj, tehát nem folyamatos és nem nehéz terepi használatra tervezték, hanem arra, hogy kihúzza a vezetőt a csúszós utak okozta nehézségekből. Erre abszolút kiválóan alkalmas és meglepően jól teljesít. Aki ezeket nem tudja és idiótán nekiesik vele hegyi tereptúrának, az nem normális. Ez nem terepjáró, hanem hobbi-terepjáró, ami nem ugyanaz! A vezető a saját tudatlanságát könnyedén az autó hibájának titulálja. Én szeretem tudni, hogy miben ülök, és aszerint vezetem.
Megbízható, érdemtelenül háttérbe szorított mindenes - Fiat Palio
Csomagtartóját azóta is visszasírom, a 170 cm álló hűtőfagyasztó kombit egy elnyelte, igaz akkor a kormányig húztam az ülést, de mivel nem volt a ledöntött ülés és csomagtartó között padka szépen becuppant a hütő.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.