A megbízható francia

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2021.03.21. 15:38
4 hozzászólás

Még terepjáró forma, de már inkább SUV - Honda CR-V

72369

Az első ülések támláját teljesen leengedve és a hátsó üléseket hátratolva ággyá alakíthatóak (a hátsó ülések kb 40 fokban dönthőek hátra). Ezt már ki is próbáltam, két napot töltöttem el így a Balaton mellett. Nagyon hangulatos és meglepően kényelmes. A csomagtartó alja egy összecsukható asztalt rejt, 3 NDK-s székkel kiegészítve, ment is a piknik nyáron.

A terepjáró képességeit csak finoman teszteltem, sárban csúszkálástól kapcsol az összkerék, és tud mosolyt csalni az ember arcára.:) A tél folyamán volt szerencsém a hegyekben havas úton elakadt autóstársat is kihúzni szorult helyzetéből.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Prémium Papírrakéta saját entitás! - Suzuki Swift

72371

Legjobb kis papírrakéta, lelke van, érzi ha szeretik és meghálálja, ajánlott! Vezetési élménye kifejezetten jó, nincs szervó, Kinizsi malómkő feeling de mégis csodásan veszi a kanyart, igazi japán rejtély, hogy csinálják, hogy majdnem 25 év után még mindig iránytartó. 

Ez a Swift nagyon más

Kapudrog, avagy hogy vesztettem el kabrió szüzességemet - Opel Astra

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A kedves nejem elkezdett nyaggatni, hogy neki kéne egy Z4-es, hát elkezdtem nézegetni őket. Aztán kiterjesztettem a keresést minden kabrióra (kár a nejbe a roadster, nem vezet úgy). Aztán szűkítettem a keresést keménytetős kabriókra, mert itt ritkán van kabriózható, többet szar időjárás. Maradt a merci SLK, de az nem tetszett neki. Akkor nézzünk négyülésest, mégiscsak családosak vagyunk... az F betűseket (FIAT, Ford, francia) meghagytam másoknak, így nagyon leszűkült a kör (VW EOS, meg Opel TwinTop).

Amikor még új volt

Olcsó, praktikus, de legalább ufó - Renault Megane

72363

Amikor megvettem az autót már eléggé fent fogott a kuplungja, de még azért beletettem 25 ezret, mire csúszni kezdett. Taxiként használtam, így a futóműről nem nagyon írnék rossz kritikát, bár többet cseréltettem kormányösszekötőt majdhogynem, mint olajat.:D Szóval a futómű nem nyerte el a tetszésem, bár a pesti utak sem az övét.

Pista és a korabeli RS Mégane

A megbízható francia - Peugeot 307

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A francia autókról és magáról a 307-ről sok rossz hír kering a megbízhatósággal kapcsolatban. Az biztos hogy nekem az autóval nem sok problémám volt, úgyhogy a 90 lóerős 2.0 HDI modellekre ez nem igaz. 250 ezer kilométertől kezdtek fáradni a felfüggesztés elemei (szilentek, stabilizátorok) és a motortartó bakok, úgyhogy ezeket cserélni kellett. 300 ezernél a generátort fel kellett újítani, 400 ezernél fáradt el a gyári kuplung, ekkor cserélve lett utángyártottra ami 80 Eft-ba került munkadíjjal (ebben még nincs kéttömegű lendkerék). Vezérlés 90 ezer kilométerenként kapott újat.

A nálunk járt sokat futott 307-es ilyen volt

Korábbi merítések a Totalcaron

Hogy utálom-e? Igen, a baltát belevágnám. És még ronda is
Menetteljesítmény? Szerintem az extrás lehet, mert ebben nincs. 100-ról előzni három miatyánkkal lehet, cserébe kapsz menetzajt.
Szalonból, 24 ezer kilométerrel. Megérte
Direkt ilyen szalonautót kerestem, mert nem akartam egy nullkilométeres pickupot terepre vinni.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.