Hogy utálom-e? Igen, a baltát belevágnám. És még ronda is
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Doromboló vadálat - Jaguar F-Pace
Bődületesen megy! 300Le, 700Nm 6,4mp 0-100, és ezt tudja is Német autópálya 240 és érzésre még volt benne craft! ( itt a fogyasztás 16~17l, de ha menni kell, hát menni kell). Csendesen suhan, és vadállat módon megy. A váltója szépen észrevétlenül teszi a dolgát.
Szoftverfrissítés??!
A telefon tükrözést nem tudja, a márkaszerviz nem tudja telepíteni azt a szoftvert ami képes rá!!! Németországban viszont igen! nem is értem, hogy lehetséges ez!!! Én azt hittem ez EURÓPA. Lehet, hogy odaát másképp látják.
Bolla Gyuri is barátkozott a nagymacskával
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Nem szép, de jó, megbízható - Citroen Nemo
Nekem fontos volt az autóválasztásnál: kényelem, klíma, vonóhorog. Kényelmes elől és hátul is, viszonylag magas az üléspozíció (az XTR 2 cm-el emeltebb hasmagasságú). Nagyrészt autópályán használom (kb 300 km egyszerre), kb. 6 liter körüli a 100 km-enkénti fogyasztás, a sietéstől függően - 115 km/h körül 5,7 liter, 130 körül kicsit 6 felett. A családban van kisebb autó szintén 1,4 HDi motorral, az kb fél literrel kevesebbet fogyaszt.
Átmatricázott Kangoo - Mercedes-Benz Citan
Mercedes bőrbe csomagolt minek nevezzelek.
Amikor először megpillantod a 25centis célkeresztet, azt hiszed a puttyos Mekka vár rád, ami gyorsan szertefoszlik miután beülsz. Most akkor ez egy Renault Kangoo? Igen, csak jár mellé egy Mercedes lökhárító +2M forintért.
Behuppansz a kormány mögé, ami újrahasznosított wc ülőkéből készült, mert legalább annyira hajlik, rendelnél 2 sajtburger menüt Colaval, majd rájössz nincs pohártartó. Minek az egy puttyonyosba? Dógozzá’ k*csög, ne iszogassál -gondolná a főnököd.
Csak a bemutatón találkoztunk a csillagos franciával
Mazda6
Mivel az első generációs 6-os már meggyőzött és nem rontottak a külsőn, ezért 4 év és 150e km után újra a 6-os mellett tettem le a voksomat és nem bántam meg.
A külső talán szebb lett, a belső a még jobb minőségű anyagok miatt nekem "prémium" és a vezetési élmény egy klasszis! A belső sávot szépen takarítja a pályán és nem kell agresszívnak lenni, utat adnak :)
A nagy Mazda dömpingben hírszerkesztőnk is kipróbálta
Ipari hulladék - Skoda Rapid
Belső: sportüléses változat, telén a tűzre gyújtósnak jó lenne, beállítani nem lehet, sehogy sem kényelmes. Kb. 30 perc után zsibbadok és fáj mindenem, gerinctámasz nem létezik. A könyöklő annyira puha, mint a zsalukő, így a kezed sem tudod pihentetni, de a térded be tudod b*szni a műszerfalba, mert hely az ott sincs.
Minden rideg, nyiszog, zörög... 1db értelmes tároló van a kocsiban összesen (ajtó).
A klímapanel önálló életet él, hol 1, 2 vagy 3as fokozatba kapcsol. Télen -10ben a lábad fix lefagy, mert a padló annyire szigetelt, mint egy tescos sátor. Az ülésfűtés legalább jó!
Vályi Pista találkozása a Rapiddal
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.