Hibridnek szuper, de mint autó...

Válogatás a legfrisebb Népítéletekből

2021.08.15. 13:58
8 hozzászólás

Megbízható kis jószág - Chevrolet Lacetti

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Saját véleményem szerint egy jó, szerethető autó annak ellenére hogy vannak típushibái de ha megkapja időben ami 60.000 km-t használat alatt a motorhoz nem kellett nyúlni csak egy szelepfedél tömítés miatt. Ez idő és km alatt 2 esetet leszámítva, nem akart otthagyni az út szélén.

Karosszériát tekintve a típusnál hajlamos peregni a festék az első lökhárítóról, ajtó kilincsekről. Az enyémet szerencsére nem érintette.

A rozsda nagy ellensége, erre érdemes odafigyelni vásárláskor (küszöb, sárvédő ívek, ajtók és a hátsó futómű fontosabb elemei).

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Kék villám - Honda Logo

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Pöccre indul, szépen duruzsol, bátran lehet előzgetni is vele. Kívülről első ránézésre nem nagy, de ha már beült az ember meglepően tágas (elől) és nagyon kényelmes. Pont annyi hely van benne, amennyire szükség van. Megjegyzem szükség esetén 7 felnőtt ember is befér. Tapasztalat. :D Egyszer hibásodott meg a klíma kompresszor, vettem bele bontottan újat, beszerelték és azóta is járok vele. Ennek már sok sok éve :)

Hibridnek szuper, de mint autó... - Mitsubishi Outlander

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Közel egy év intenzív használat után a leglényegesebb tapasztalat, hogy agglomerációs ingázásra elég jó, becsületesen töltögetve még most is elmegy 40-45 km-t, nyáron többet is, de ehhez nagyon papásan kell vezetni, kerülve még a közepes gyorsításokat is és ügyesen kell használni a rekuperációs funkciót (5 fokozata van, kormányfülekkel, nagyon praktikus), amivel egyébként a fékek is kímélhetők.

Gondolhatnánk, ha a kialakítás nem is igényes, legalább az összeszerelés precíz, de nem: 5 év után lógó gumikéderek, mozgó üléslapok, kilazult küszöbborítás borzolja a kedélyeket. Nem tűnik tartósnak, a sokkal öregebb C-osztály két és félszer ennyi futással is lényegesen jobb állapotban van, az rendesen össze van rakva. Mondjuk ez már azon is látszik (meg hallatszik), hogy a Mercinél egy ajtóban van annyi anyag, mint az Outlander-nél kettőben.

Racionális élményautó - Honda Civic

72509

Tudni kell, hogy egy 7gen Accordot váltott (2,4 EXE 6 MT, 2007), szóval elég magasan volt a léc. Ha korábban írom ezt az ítéletet, sokkal negatívabb lett volna az összhatás, de mára elfogadtam a hülyeségeit, megszoktam, hogy egy kategóriával kisebb autóba szálltam át. Lássuk, mire jutottam magamban az elmúlt 39.000 km során.

Hirtelen felindulásból vettem az autót, mert elődjén megadta magát a generátor. Mi az már, hogy egy 300e km-t futott autón ilyen komoly meghibásodások vannak!? :D Erre jött még a home office-os unalom, így nem maradt más, elkezdtem autókat nézegetni. 

Megbízhatóságból 5-ös! - Opel Astra

72513

555.555 km után még bontatlan a motor, eredeti a váltó és a kuplung is.

Átlag fogyasztása 6,34 l/100 km. (12 millió forintért tankoltam eddig bele.) Olajcsere 15.000 km-enként, vezérlés 90.000 km után, eddig 6-szor volt. Pici olajfogyasztása az elmúlt 150.000 km-en már van.

Korábbi merítések a Totalcaron

Volvo vagy BMW helyett lett ez
Kértem egy próbakört egy hűvös márciusi reggel. Amint kifordultunk a szervizből, rögtön eldőlt, megveszem.
Add meg neki, amit kér!
Első látásra megvolt köztünk a kémia, még így, 8 éves korában is. Szerintem nem döntöttem rosszul. Le is írom miért.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.