Ennél jobb autóm még nem volt...
Válogatás a Népítélet írásaiból
Kicsi kék virágszál - Land Rover Defender 90
A kocsi komfort fokozata az szinte semmi, kemény ülések, kis láb és fej tér, idősebb emberek és miniszoknyás lányok számára a beszállás rettenet, de viszont nem kell félni, hogy ránk szólnak, hogy rázzuk le a lábunkról a sarat meg hasonlókat mert ha belül megtelik sárral akkor csak ügyesen kell vele parkolni és kislagozni a belsejét és kifolyik belőle a sár. A legújabbak is még úgy néznek ki, mint 22 évvel ezelőtti.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Imádnivaló vadállat - BMW M3
Vásárlás elött mérlegre került még természetesen a Nissan GT-R és a Mercedes C63 AMG, de mindkettő 20%-al drágább volt és mindkettő csak egy drága drag car. Nem kell leszedni a fejem, ez tény :) Bármelyik pályára kilehet vinni a 3 kocsit, ha van rajta 2 kanyar, az M3 10. / 20. körben már körözi őket. Ha csak gyorsulásról szólna a "vezetési élmény" számomra, akkor vennék egy 2jz-s Supra-t, töredék áron és mindhármat csak visszapillantóban látnám távolodni.
Ennél jobb autóm még nem volt... - Dacia Duster
Ez az autó továbbra is egy jó terepjáró, de a közuti tulajdonságai sokat javultak. Nem nagyon értettem azokat akiknek semmi szükségük terepjáróra, de mégis Dustert vettek megane, fokus vagy astra helyett, de mostmár kicsit jobban meg tudom érteni hiszen sokkal jobb lett a futóműve, kormányzása, hangszigetelése és kapott pár modern extrát is de ez továbbra is alapvetően egy terepjáró és mint olyan jár bizonyos kompromisszumokkal a használata. Én imádom, mert ezt az autót nekem tervezték.
Ki hitte volna? - Toyota Land Cruiser
Szalonból vette cégünk, munkaautónak, fontos volt a 3 tonnás horog, kéziváltós kivitel. Az első 6000 km maga volt a gyötrelem. Nem ment és sokat fogyasztott. 8000 km után mintha más autóban ülnénk. A dinamika és a fogyasztás is pozitív irányba változott. Szinte ebben élek, mint mozgó iroda üzemel. Stabil, tágas. Abszolút igénytelen, a spirálrugók nagyon komfortosak, mindenki aki először beleül dicséri a kényelmet.
Csikós az afrikai Land Crusier bemutatón
Hegyivadász - Subaru Impreza
Amerikaban vettem es hasznalom. 2007-es evjarat, tehat meg a klasszikus negyajtos az elengedhetetlen rally kek szinben. Van benne minden, bor, tetoablak, futheto ulesek stb. Ennek ellenere meg semmi nem hibasodott meg rajta. Az auto egyetlen gyenge pontja a fekek. Tokeletesen mukodnek, de egy ido utan eldeformalodnak, es vagy a fektarcsa teljes csereje, vagy annak lecsiszolasa segit csak. Hal istennek ez nem befolyasolja az auto biztonsagat, csak idegesito surlodo hangot ad ki fekezeskor.
...
A legendas boxermotor es a negykerek meghajtas telen a hegyekben meg rendes telerpjarokat is kepes megalazni, nyaron pedig egyszeruen nincs aki elkapja a kanyargos hegyi utakon. Az pedig, hogy a kovetkezo autom is Impreza lesz, mindent elarul. Az egyetlen kulonbseg, hogy az mar diesel lesz, de az is csak amiatt, mert en oregszem, nem az auto romlik.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.