Mazochistáknak ajánlom
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
A különc - Mazda RX8

Röviden összefoglalom a közös tapasztalataimat az autóval kapcsolatban:
Motor. Ugye wankel blokk van benne. Az alaptény, hogy ilyet ne vegyél, mert 60e km-ként motorcsere és az drága. Igazából ez így nem igaz. A blokk egy megbízható darab. Hidegen nem kell nyelezni. Ez a dízelnek, meg az otto motornak sem tesz jót. 171.000km van az autóban és most kezdtem el gondolkodni rajta, hogy elviszem egy nagygenerálra. Kompresszió (1. rotor: 95,96,81PSI 2.rotor: 180,107,104PSI 250-es fordulaton). Tehát nem is kéne, de inkább megelőzöm a nagyobb bajt. Ha eltörik egy él vagy odlaltömítés, rendes kupit tud hagyni maga mötött a rotorfalon. Szerencsére soha nem kellett hozzányúlni a motorhoz, úgy van ahogy 18 éve beletették a gyárban.
...
Fenntartási költség: Na ez sok. Ahogy említettem kevés ilyen autónak volt rendes gazdája. Amelyiknek van az meg nem akarja eladni. A nem megfelelő előélet miatt bele lehet futni motorfelújításba. Illetve 10+ éves autóról beszélünk, 1-2 dolog el fog rajta romlani. Viszont a magyar tulaj közösség nagyon összetartó és van köztük olyan, aki bármit be tud szerezni az autóhoz.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A nagy kékség - Toyota Proace City

A műszerfala, kezelőszervei egy pici megszokást igényeltek - tudni kell, hogy ez nem igazi Toyota, hanem a Citroen Berlingo átmaszkírozott változata hasonlatosan az Opel Combo life és Peugeot Rifterhez, de csak a karosszéria dizájnjában és a márkajelzésekben tér el attól.
A francia-japán a román-francia ellen
Nem csak az ára miatt választasz Daciát
A Toyota beszállt a hétüléses családi autók piacára, ahol a Dacia Lodgy az egyik legizmosabb ellenfél. De mennyire érezhető az árkülönbség a gyakorlatban?
68 ló, de inkább csak pónik - Peugeot 206

Munkába járós, szaladgálós, néha utazós első autónak lett vásárolva a francia autóipar akkoriban divatos módon szappandoboz formájú remeke. Sok elvárásom nem volt, én Alfát szerettem volna, jó pár hétig keresgéltem, de egyik sem volt az igazi. Az elérhető árú 156-osokba nem mertem belevágni (diákmunkából kellett eltartanom az új szerzeményt), amit pedig gond nélkül bevállaltam volna, azokra búsan köhécselt a behorpadt oldalú pénztárcám.
A strapabírással sosem volt gond - a motorhoz nem kellett hozzányúlni és nálam töltött életútja alatt eddig semmilyen komoly, zsebbenyúlós problémát nem produkált az autó. Pedig ahány szarfrancia, fospözsó, "eznemisautó" beszólást hallottam szegény kis jószágra, legalább háromszor kellett volna már csődöt jelentenem a tréler mellől, de a nagy égszakadás türelmesen várat magára.
Mazochistáknak ajánlom - Peugeot 607

Az autó használtan vettük, patika állapot, kivéve az évek alatt összeszedett harci sérülések, motorja akkor még gyanúsan jó volt, így megvettük. Rá pár hónapra (6 hó 1 nap) párom hív főzi a vizet hengerfej csere, de cicusnak ez nem volt elég henger tömb kuka komplett motor, de akkor automata váltó felújítás haveri áron, motor vásárlás persze haveri áron, turbó felújítás az is haveri áron. Közel ezek tétele 500 000 Ft és ez mind haveri áron.
Sírni fogok ha egyszer eladom! - Citroen C4

Sokan félnek a robot (6seb.) váltótól, kijelentem, hogy nem kell! Sőt én ajánlom! Picit más fajta vezetési sítlust igényel, könnyen megszokható. Ne felejtsük el, hogy ez nem a gyorsulási versenyre készült autó inkább egy normális higgadt sofőrhöz.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
