A színházat adja, és én felállva tapsolok
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Újraélezett Lándzsa - Lancia Lybra
Elromlani nem romlott el rajta semmi, de ezt megelőzve elég sok minden cserélve lett, ami az autó árát nézve elég drasztikus kiadás... Aki azt hiszi, hogy Suzuki árban megvesz egy ilyet és nem kell rá költeni az nagyon téved!
Egy egész korai Winkler az akkor még új Lybra-ról
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Nevem Fruzsi. Ford Fruzsi! - Ford Fusion
Amikor átvettem, pár éve nem volt autó alattam, mégis az első párszáz méter után azt éreztem, mintha mindíg ezzel a kocsival jártam volna (na jó, ez túlzás, de nagyon könnyű megszokni).
Aki most vesz, és csillaggarázsban fog állni a kocsija, az első dolga az legyen, hogy vesz a Tesco-ban négy darab dísztárcsát (hatszázé´ darabját), és lecseréli. 5800Ft/darab(!)-ot nekem sem ért meg a gyáriak pótlása.
Hírszerkesztőnk találkozása a Fusionnal
A színházat adja, és én felállva tapsolok - Alfa Romeo GTV
Mivel eléggé el tudok veszni a részletekben, ezért a rövid verziót írom meg. A GTV-t 2019 őszén vettem meg miután már kellő mértékű bőrkeményedést növesztettem ahhoz, hogy a barátok és a család részéről jövő "ALFÁT? NORMÁLIS VAGY B***DMEG?" jellegű mondatok a becsapódás után kellő hanyagsággal peregjenek le rólam. Ott állt egy tatabányai murvás neppertelepen, feketén, piros bőrrel, ami szerelem volt első látásra. Mivel kimondottan projekt autót kerestem, amit majd én menthetek meg, így ez pont kapóra jött az összes hülyegyerek tuningjával együtt, amiket majd kigyomlálhatok. Úgy vettem meg, hogy mondtam a neppernek, ha be bírják indítani, akkor megveszem. Egy óra akksi csere, imádkozás, és vajákolás után beindult, szóval megvettem, maj elhasalt a honosításon. A nepper elvitte honosítani, és habár szóltam neki, hogy a minden oldalról lesötétített ablakok, a homasita xenon és a sárvédő alól kilógó kínai alufelni valószínű problémás lesz a műszakin, ennek ellenére ő biztosított, hogy át fog menni (nem ment át).
Rémálom - Honda Accord
Szószerint rémálom. Onnantól kezdve nem aludtam rendesen, hogy megvettem, annyi baja volt. Utanaolvastam sokat, mielőtt a vételre adtam a fejem, kikiáltották a legjobb diesel motornak, úgyhogy bedőltem. Amellett gyönyörű szép autó, kívül belül, kevés km, nincs lelakva, szinte új belső. Beleülsz és nem akarsz kiszállni.
Ilyen volt az új 2.2-es Accord
Mérnököknek 5-ös, Marketingeseknek 1-es! - Mazda 3
A 2.0 literes motor csak látszatra ilyen nagy, mert az üzemanyagtakarékos szelep-vezérlés miatt gyakorlatilag inkább egy 1.6-os motornak felel meg, amit a feltöltő magasabb kompresszióval kompenzál. A fogyasztása cserébe egy 1.4-es szívó motoréval vetekszik. A teljesítmény még így is bőven 150 LE alatt lenne, de ezt az elektromos hajtásrásegítéssel kompenzálták ki. Papíron közel 180LE, ám ez egyáltalán nem érezhető. És ez számomra hatalmas csalódás. Érzetre továbbra is csak egy 120LE jön le. Ha a papír-adatokat nézem, ahhoz ez egy lomha bálna. Kértem a szervízben, nézzenek rá, de „megnyugtattak”, hogy ismerik, tudják, de sajnos ez ilyen – valami trükközés van a teljesítménymérésben… Nyilván a rásegítő villanymotornak hozzáadták az indulási hatalmas nyomatékát (amely hasonlóan a KERSZ-hez csak rövid ideig tudja támogatni a gyorsítást), viszont ez a nyomaték egy közepes menettempónál már egyáltalán nem is érezhető.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.