Kihalófélben lévő megbízhatóság
Heti merítés
Kihalófélben lévő megbízhatóság - Toyota Hiace

A történet ott kezdődött, hogy kellett egy legalább Transporter méretű kisteherautó, aminek legalább 900kg teherbírása van, és egy 750kg-os utánfutóval nem haladja meg a 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget. Hát ez nem jött össze sajnos, mivel hosszú változat, ezért az autónak a megengedett legnagyobb össztömege 2800kg, ami ugye egy 750 kg-os futóval 50kg-mal meghaladja a 3500-at.
...
Az elképzelés egy 2008 utáni (nagylámpás, EURO4) 117LE-s, összkerekes, hatszemélyes, dupla tolóajtós, klímás, vonóhorgos változat lett volna, de 4 hónap keresgélés után feladtam a küzdelmet. Ebből a jót vagy nem adják el, vagy a tulajok pontosan tudják hogy mi az ára és 15-17.000 eurókat kérnek a 10-12 éves példányokért is. Ausztriában élünk, itt elég gyakori az Allrad hajtással ellátott verzió, maga a Hiace típus viszont nagyon ritka, jelenleg összesen 8db eladó van az egész országban aminek a 90% olyannyira le van pusztítva hogy sehova máshova nem jó, mint mondjuk a Maghreb országaiba.
2010-ben még volt belőle tesztautó is
Kísért a múlt
Olcsó, kényelmes, megbízható és nagyon oldschool.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Kommunizmus a XXI. században - Barkas 1000

A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori intervallumba esünk mindnyájan) egy együttest alapítottunk idén (2007) tavasszal, s ngy örömünkre bejutottunk a veszprémi utcazene fesztiválra. Kérdés volt, hogy tkp. hogy is juthatnánk el oda a sok hangszert és az 5 fős létszámot figyelembe véve. Lévén, hogy én nagy Barkas rajongó vagyok igen régóta (már írtam is egy ítéletet), előálltam a többieknek egy napon ezen elnyomott, a legtöbb körben szégyenletes vágyammal, vegyünk egy Barkaszt!
Igazi igásló - Zuk
A történet a 2000-es évek elejére nyúlik vissza, amikor is különböző anyagmozgatásokhoz valamilyen szállító járműre volt szükség. Ekkortájt még csak nem is álmodhattunk egy Zuk-ról, így maradtak a különböző egyedi lassú járművek (alias csettegők), amik jellegzetessége volt, hogy az indítás előtti szerelés és életre keltés, több időt vett igénybe mint a menetidő. Ezek után áttértünk a klasszikus utánfutózásra, amivel nem volt gond, csak a raktér bizonyult kevésnek.
Tűzoltó volt és katona. Ja nem, csak tűzoltó
Reszkess, vörös kakas!
Egy gyógyszergyárnál szolgált huszonkét évig, most robbantások előtt riaszt egy kőbányában. Egy átlagos Zuk önmagában nem valami exkluzív jószág, de egy közel gyári állapotú tűzoltóautó 23 000 kilométeres futásteljesítménnyel már mindenképpen.
Megbízható Öszvér - FSO Polonez

Igénytelen, olcsó fentartású /olcsóak az alkatrészek/ emelőn könnyen szerelhető.
Konstrukciós hibás a motor-váltó párosítás.
A lengyel lemez megmunkálás-védelem a polszkis múltat idézi.
Az első futómű " T " FORD előtti konstrukció.
Égő Ákos is kipróbálta az FSO-t
Kompromisszumkészség
Talán egyedül őszentsége II. János Pál, azaz Karol Wojtyla származása és a lengyelek hagyományos keresztény hite az, ami kétségbe vonja, hogy az amúgy is egyik leghosszabb jármű a Daewoo - FSO Truck Plus Roy 1.9D neve nem az ördög műve.
Az én pizzás elpusztithatatlan kocsim - Daihatsu Hijet

Nem önszántamból választottam, igazából CARRY-t akartam, de egy susmus miatt végül nála KELLETT kikötnöm. Azóta se bánom. Tengelytávja nagyobb, mint a hasonszőrű Landcruisernek és Pajeronak, ezért kevésbbé bólogat, kicsit hosszabb, mint azok, ezért jobban pakolható. Elöl hátul merevtengelyes, laprugós futómű kellően igénytelen, mindent kibír, viszont a CARRY-os parátaim véleménye szerint sokkal személyautósabb érzés benne ülni, és kellemesebb vezetni is mint azt (én is így gondolom). Hátul gyárilag sperr difis, jó gumikkal terepen elég nehéz vele elakadni.
Korábbi merítések
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
