Kihalófélben lévő megbízhatóság

Heti merítés

2022.03.13. 17:32
1 hozzászólás

Kihalófélben lévő megbízhatóság - Toyota Hiace

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A történet ott kezdődött, hogy kellett egy legalább Transporter méretű kisteherautó, aminek legalább 900kg teherbírása van, és egy 750kg-os utánfutóval nem haladja meg a 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget. Hát ez nem jött össze sajnos, mivel hosszú változat, ezért az autónak a megengedett legnagyobb össztömege 2800kg, ami ugye egy 750 kg-os futóval 50kg-mal meghaladja a 3500-at.

...

Az elképzelés egy 2008 utáni (nagylámpás, EURO4) 117LE-s, összkerekes, hatszemélyes, dupla tolóajtós, klímás, vonóhorgos változat lett volna, de 4 hónap keresgélés után feladtam a küzdelmet. Ebből a jót vagy nem adják el, vagy a tulajok pontosan tudják hogy mi az ára és 15-17.000 eurókat kérnek a 10-12 éves példányokért is. Ausztriában élünk, itt elég gyakori az Allrad hajtással ellátott verzió, maga a Hiace típus viszont nagyon ritka, jelenleg összesen 8db eladó van az egész országban aminek a 90% olyannyira le van pusztítva hogy sehova máshova nem jó, mint mondjuk a Maghreb országaiba.

2010-ben még volt belőle tesztautó is

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Kommunizmus a XXI. században - Barkas 1000

38467

A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori intervallumba esünk mindnyájan) egy együttest alapítottunk idén (2007) tavasszal, s ngy örömünkre bejutottunk a veszprémi utcazene fesztiválra. Kérdés volt, hogy tkp. hogy is juthatnánk el oda a sok hangszert és az 5 fős létszámot figyelembe véve. Lévén, hogy én nagy Barkas rajongó vagyok igen régóta (már írtam is egy ítéletet), előálltam a többieknek egy napon ezen elnyomott, a legtöbb körben szégyenletes vágyammal, vegyünk egy Barkaszt!

Igazi igásló - Zuk

A történet a 2000-es évek elejére nyúlik vissza, amikor is különböző anyagmozgatásokhoz valamilyen szállító járműre volt szükség. Ekkortájt még csak nem is álmodhattunk egy Zuk-ról, így maradtak a különböző egyedi lassú járművek (alias csettegők), amik jellegzetessége volt, hogy az indítás előtti szerelés és életre keltés, több időt vett igénybe mint a menetidő. Ezek után áttértünk a klasszikus utánfutózásra, amivel nem volt gond, csak a raktér bizonyult kevésnek.

Tűzoltó volt és katona. Ja nem, csak tűzoltó

Megbízható Öszvér - FSO Polonez

38917

Igénytelen, olcsó fentartású /olcsóak az alkatrészek/ emelőn könnyen szerelhető.

Konstrukciós hibás a motor-váltó párosítás.

A lengyel lemez megmunkálás-védelem a polszkis múltat idézi.

Az első futómű " T " FORD előtti konstrukció.

Égő Ákos is kipróbálta az FSO-t

Az én pizzás elpusztithatatlan kocsim - Daihatsu Hijet

34190

Nem önszántamból választottam, igazából CARRY-t akartam, de egy susmus miatt végül nála KELLETT kikötnöm. Azóta se bánom. Tengelytávja nagyobb, mint a hasonszőrű Landcruisernek és Pajeronak, ezért kevésbbé bólogat, kicsit hosszabb, mint azok, ezért jobban pakolható. Elöl hátul merevtengelyes, laprugós futómű kellően igénytelen, mindent kibír, viszont a CARRY-os parátaim véleménye szerint sokkal személyautósabb érzés benne ülni, és kellemesebb vezetni is mint azt (én is így gondolom). Hátul gyárilag sperr difis, jó gumikkal terepen elég nehéz vele elakadni.

Korábbi merítések

Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
A luxustól a keleti blokkig
A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.