Szerethető lovag, kényelmes szopóroller
Válogatás a legfrisebb Népítéletekből
Hálátlan féreg - Volvo V50
Alapvetően azért váltottam erre az autóra, mert megszületett a drága kisfiam és kellett egy kocsi amin vannak ajtók. :D
Talán ezzel elmondtam mindent ami jó...
Talán az előző gazdája egy agyhalott volt és ezért volt ennyire lelakva, talán kifogtam a lehető legnyúzottabb példányt, mindenesetre borzasztóan megutáltam.
Egyébiránt az alkatrészek nem Volvo áron vannak, mivel kb. Ford alkatrészekből áll a kocsi, csak a bódé Volvo jóformán. Pont ezért gondoltam, hogy jó autó lesz, de amit a Focussal tapasztaltam, ahhoz közel sincsen a Volvo...
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Megfizethető fiatalos társ - Ford Focus
Röviden összefoglalva nagyon szerethető, jó társ. Nem kell idegeskedned az alkatrész árakon.
Amire figyelj ha veszel: német-osztrák példányok az utak sózása végett rozsdásodhatnak, érdemes 1.6-os motort választani, 1.4-es nagyon gyenge ehhez a kasztnihoz, 1.8 és 2.0 szereti enni az olajat (tapasztalat). Ha teheted, várd meg míg találsz egy jó felszereltséggel megáldott darabot jó állapotban, de én úgy érzem az állapot a fő és nem az, hogy automata vagy manuális a klíma, de ez már csak magán vélemény.
Kényelmes szopóroller - Volvo XC60
Ha valaki bármilyen okból mégis ilyen XC60-asnál köt ki, akkor
KÉRJE BELE MINDENKÉPP:
- A Harman/Kardon vagy Bowers&Wilkins hangrendszert
- Adaptív futóművet
- Aktív sávtartó asszisztenst
- CarPlay/Android Auto
- 360 fokos kamera
- akusztikus üvegezés (botrányos a szélzaj nélküle)
NEM AJÁNLOM:
- panorámatető (télen hideg, nyáron forró, egész évben nyikorog)
- masszírozós ülés (parasztvakítás-kategória)
- adaptív lámpák (az alap LED lámpák is bőven elegendőek)
- benzines motort a kellemesebb hangjáért és finomabb karakteréért választani felesleges, teljesen dízelhangúak kívülről és ugyanúgy zavaró a turbólyuk.
Van azért máshogy izgalmas XC60 is
Régi, de ki van fizetve - Opel Astra
Első autóm volt ez az 1.7-es, Isuzu-motoros, turbódízel Astra, amely öt évig volt a családban, ez idő alatt 100 ezer km-t mentünk vele. Kisebb meghibásodásoktól eltekintve megbízhatóan üzemelt, mindig kiszolgált, elvitt A-ból B-be, bár korából adódóan úgy kellett vigyázni rá, mint a hímestojásra.
Szerethető lovag - Suzuki SX4
Újonnan vettem, egy családi, 23 éves 120-as Skodát cseréltem le, aminek nem volt sok baja, sajnáltam is nagyon. Nem rohadt, nem főzte a vizet (akinek igen, ajánlom, cserélje ki a kiegyenlítőtartály fedelének tömítését szilikonosra). Annak idején apámék megjárták vele Lichtensteint, Svájcot, hiba nélkül, Svájcból megállás nélkül jöttek haza, persze pisi-hami vót...). Eredetileg egy Fabia 1.4-es kombi volt a kiszemelt, de így utólag nem bántam meg. Testvéremnek volt egy "szalonautója", kétszer trélerezték.
Nálunk ilyen volt a használt SX4
Korábbi merítések a Totalcaron
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.