Szép a teste, de rossz a lelke...

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2022.06.12. 17:39
6 hozzászólás

Szép a teste, de rossz a lelke... - Alfa Romeo 159

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ha megy, akkor egy álom.

De többnyire nem megy.

Pont amire azt gondolnád, hogy nem jó, vagyis a motorja, na, pont az a legbiztosabb dolog az egész autóban. Inkább a futásával lesz a baj, a szilentek 3 hónapot bírnak, eltörik benne a rugó, beleér a kormányba valami, folyton recseg, ropog, kattog valami.

Az a konklúzióm, hogy ez az autó 14 évesen, egyszerűen öreg. Az olasz anyagok minősége, egyszerűen a mai napig nem tartós.

Bandi Alfás lett

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Csillagos 4-es - Mercedes Benz GLB

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Pozitívumok:

- az autó kívülről-belülről álomszép (ízlés kérdése persze)

- a digitális műszeregység gyönyörű, ízlés szerint állítható és kezelése nagyon egyszerű akár a kormányról, a középkonzolról vagy hanggal

- a távolságtartó tempomat és dugóasszisztens megszokás után a legjobb funkciók

Negatívumok:

- az ajtók, különösen a vezető ajtaja nem csukódik be, hacsak be nem vágjuk. Kérdeztem mást is, nekik is ilyen. Gondolom az a sok levegő, amit ilyenkor mozgatunk, nem tud hová menni. A mostani beszállási procedúra az, hogy gyújtás rá, ablak kicsit le, és akkor nem kell bevágni az ajtót. Használhatnának behúzó elektronikát, hamár a csomagtartó ajtaja tudja ezt.

GLB a Totalcaron

A legjobb járgány - Volkswagen Bora

Két új belső égésű motort kínáltak, nekem az 1,6 literes négyhengeres verzió jutott. A felfüggesztés ugyanaz maradt, mint korábban. Ezt jelentősen lágyították a kényelmes utazás érdekében, amit némi kritika is kapott, de én maximálisan meg vagyok vele elégedve. Mivel még mindig meglehetősen kemény a riválisokhoz, például a francia autógyártók által kínált járművekhez képest, nem szólhatok egy árva szót sem.

A járgány még mindig nálam van, szeljük az utakat kettesben, szinte hiba nélkül. Beleraktam már közel 123.000 kilométert, és nem is fiatal a kicsike, de nem rendetlenkedik. Egyedül a fordulatszám mutatója makacsolja magát meg néha, de amikor szerelőhöz kerül, akkor természetesen mindig jól működik.

A tökéletes választás - Mercedes Benz  A

72858

A mai napig ezt az autót használjuk, ráadásul családi autóként, 3 fő részére. Az autó sérülés- és karcmentes, jelenleg 200.000 km-nél járunk, amiből 187.000 kötődik a nevemhez. "A fél világot" bejártuk vele, 0 azaz nulla problémával. Mindvégig megbízható volt, egyszer nem hagyott cserben, - igaz "kvázi" első-tulajként a kezdetektől én hajtom, és javarészt svájci utakon.

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy az autót mindvégig garázsban tároltam/tárolom.

Ami hiba mostanában jelentkezett (talán ez az első, amit a "hiba" kategóriájába sorolok), az egy szonda (Ölstandgeber) a motorban, ami az olaj szintjét méri. Ez szép fokozatosan elkezdett 190.000 km körül folyamatosan bejelezni a műszerfalon: Az első pár alkalommal még megálltam ellenőrizni az olajszintet, természetesen minden rendben volt. Aztán rákerestem W169 fórumokban, kiderült, hogy ez nemcsak nálam probléma, hanem szinte minden 2010 körüli A-Klasse-nál jelentkezik. 

Anti ilyennek látta használtan a A osztályt

A legkirályabb járgány a világon! - Ford Focus

Sokat keresgéltem, mire rátaláltam erre a gyöngyszemre, mivel nagyon sok van e típusból és rengeteg a törött / visszapörgetett órás járgány.

Megérte kutakodni, mert egy igazán hálás és megbízható társra leltem személyében, aki nem mellesleg szinte termeli az üzemanyagot. Hihetetlen számomra is, de 3,8-4,5 liter gázolajból el lehet vele járni.

Tehát takarékos a végletekig, hatalmas csomagtérrel. Szó szerint minden belefér. Elég sokat áruszállításra használom és hihetetlen mi cuccot el lehet vele fuvarozni.

Milyen is volt a rendőr-Focus?

Korábbi merítések a Totalcaron

Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
A luxustól a keleti blokkig
A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.