Szép a teste, de rossz a lelke...
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Szép a teste, de rossz a lelke... - Alfa Romeo 159
![A kép illusztráció](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4376/43769/437695/43769578_6809ee94ff7d6c4eae558e193020ad28_wm.jpg)
Ha megy, akkor egy álom.
De többnyire nem megy.
Pont amire azt gondolnád, hogy nem jó, vagyis a motorja, na, pont az a legbiztosabb dolog az egész autóban. Inkább a futásával lesz a baj, a szilentek 3 hónapot bírnak, eltörik benne a rugó, beleér a kormányba valami, folyton recseg, ropog, kattog valami.
Az a konklúzióm, hogy ez az autó 14 évesen, egyszerűen öreg. Az olasz anyagok minősége, egyszerűen a mai napig nem tartós.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Csillagos 4-es - Mercedes Benz GLB
![A kép illusztráció](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4376/43769/437698/43769888_7cf2098d423f1e36a4411d320c3626df_wm.jpg)
Pozitívumok:
- az autó kívülről-belülről álomszép (ízlés kérdése persze)
- a digitális műszeregység gyönyörű, ízlés szerint állítható és kezelése nagyon egyszerű akár a kormányról, a középkonzolról vagy hanggal
- a távolságtartó tempomat és dugóasszisztens megszokás után a legjobb funkciók
Negatívumok:
- az ajtók, különösen a vezető ajtaja nem csukódik be, hacsak be nem vágjuk. Kérdeztem mást is, nekik is ilyen. Gondolom az a sok levegő, amit ilyenkor mozgatunk, nem tud hová menni. A mostani beszállási procedúra az, hogy gyújtás rá, ablak kicsit le, és akkor nem kell bevágni az ajtót. Használhatnának behúzó elektronikát, hamár a csomagtartó ajtaja tudja ezt.
A legjobb járgány - Volkswagen Bora
Két új belső égésű motort kínáltak, nekem az 1,6 literes négyhengeres verzió jutott. A felfüggesztés ugyanaz maradt, mint korábban. Ezt jelentősen lágyították a kényelmes utazás érdekében, amit némi kritika is kapott, de én maximálisan meg vagyok vele elégedve. Mivel még mindig meglehetősen kemény a riválisokhoz, például a francia autógyártók által kínált járművekhez képest, nem szólhatok egy árva szót sem.
A járgány még mindig nálam van, szeljük az utakat kettesben, szinte hiba nélkül. Beleraktam már közel 123.000 kilométert, és nem is fiatal a kicsike, de nem rendetlenkedik. Egyedül a fordulatszám mutatója makacsolja magát meg néha, de amikor szerelőhöz kerül, akkor természetesen mindig jól működik.
A tökéletes választás - Mercedes Benz A
![72858](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4376/43769/437698/43769894_0970ab5fbc8451386f414a63a40621b5_wm.jpg)
A mai napig ezt az autót használjuk, ráadásul családi autóként, 3 fő részére. Az autó sérülés- és karcmentes, jelenleg 200.000 km-nél járunk, amiből 187.000 kötődik a nevemhez. "A fél világot" bejártuk vele, 0 azaz nulla problémával. Mindvégig megbízható volt, egyszer nem hagyott cserben, - igaz "kvázi" első-tulajként a kezdetektől én hajtom, és javarészt svájci utakon.
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy az autót mindvégig garázsban tároltam/tárolom.
Ami hiba mostanában jelentkezett (talán ez az első, amit a "hiba" kategóriájába sorolok), az egy szonda (Ölstandgeber) a motorban, ami az olaj szintjét méri. Ez szép fokozatosan elkezdett 190.000 km körül folyamatosan bejelezni a műszerfalon: Az első pár alkalommal még megálltam ellenőrizni az olajszintet, természetesen minden rendben volt. Aztán rákerestem W169 fórumokban, kiderült, hogy ez nemcsak nálam probléma, hanem szinte minden 2010 körüli A-Klasse-nál jelentkezik.
Anti ilyennek látta használtan a A osztályt
A legkirályabb járgány a világon! - Ford Focus
Sokat keresgéltem, mire rátaláltam erre a gyöngyszemre, mivel nagyon sok van e típusból és rengeteg a törött / visszapörgetett órás járgány.
Megérte kutakodni, mert egy igazán hálás és megbízható társra leltem személyében, aki nem mellesleg szinte termeli az üzemanyagot. Hihetetlen számomra is, de 3,8-4,5 liter gázolajból el lehet vele járni.
Tehát takarékos a végletekig, hatalmas csomagtérrel. Szó szerint minden belefér. Elég sokat áruszállításra használom és hihetetlen mi cuccot el lehet vele fuvarozni.
Milyen is volt a rendőr-Focus?
Korábbi merítések a Totalcaron
- Te mit választanál?
- Porsche, Ferrari, Lamborghini, esetleg Rolls?
- Zsákba macska francia módra
- Szorgos olvasók frissítették tapasztalataikkal a Népítéletet. Van benne minden a franciától amerikaiig, közte egy kis némettel.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)