Ez az autó egy kavicsfelverődés egy normál méretű autó szélvédőjén
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
364 LE és 546 Nm… ami a kutyának sem kell! - Infiniti Q50
Külsőre nem hivalkodó, majdhogynem észrevétlen (majdnem azt a címet adtam az írásnak, hogy „radar alatt”, de az kissé félreérthető lett volna ;-)). Számomra azonban rendkívül fontos, hogy nem társul hozzá semmiféle negatív felhang, mint egyes kategóriatársához
...
Sajnos a Gablininek nagyon nem sikerült felnőnie a szervizfeladatok elvárható minőségű ellátásához és az is vitathatatlan, hogy számos részlet tekintetében tényleg hagy némi kívánnivalót maga után… ezért elképzelhető, hogy ez az oka annak, hogy a kutyának sem kell(ett).
…de én meg nem vagyok kutya! És úgy éreztem, hogy életemben még utoljára mindenképp ki kell próbálnom egy V6-os, szívó, benzines motorral szerelt járgányt, mielőtt teljesen eltűnnek a süllyesztőben. Szóval, ha engem kérdezel, akkor EZ eddig MEGÉRTE!
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Ha csettintesz neki, megy: NAGYON - Honda Civic
Nem Hondát kerestem, de a megkímélt állapota és a jó márka tapasztalatok, meg persze az árával, belopta magát a garázsomba.
...
Csak a diesel boszorkány-üldözés zavar. Egy szem korom nincs a kipuffogójában!
Amíg engedik kedvencem marad.
Nem stílusom a visszaszivatás, de láttam azért pár arcoskodót, aki értetlenkedett, hogy mitől meg így egy nem Type-R, 1.8-es Civic.
Hát mert 2.2-es diesel :)
És ilyen volt a Type-R Stump Bandi szemével
Ez az autó egy kavicsfelverődés egy normál méretű autó szélvédőjén - Mitsubishi Space Star
Az igazi nagybetűs közlekedő edény, ez az autó szerepel a lexikonban is a címszó alatt. Ha igazi dögunalomra vágyik valaki, akkor egy TEDtalk után nyugodtan üljön be egy ilyenbe. Na én pontosan ezt várom el egy autótól. Amint megvásároltam, rögtön szereltem bele egy lábtérvilágítást RGB ledekkel, hogy legalább el ne aludjak az egyszerűségétől.
Hűséges társ a szállításban - Ford Transit Courier
Alapvetően kényelmes és jónak tűnő kisteher, menettulajdonságai megfelelőek. Az embernek jó érzés benne ülni - ameddig az autó rendesen működik.
A gépkocsi kuplungja 28.700 kilométernél mondta be az unalmast. Ez nem lenne nagy probléma, ha nem előtte 3.000 kilométerrel vettem volna :( Egy debreceni szervizbe lett vontatva, mert jelenleg nem tudtak kiküldeni szállítót. Az autó javítása több, mint 3 hétig tartott, a költsége pedig 270.000Ft volt.
A legenda avagy egy elérhető veterán - Mercedes-Benz W124
230 benzin, 4 sebességes automatával, elektromos ablakok, difizár, elektromos napfénytető, kartámasz, kétszólamú kürt :)
A motor egy álom. A kupémban is ez van. A kupét megtartottam, a limuzint eladtam. Sajnáltam, de mindennapi autónak már sajnáltam használni. Egy német rám írt a w124 csoportban, kért képeket, eljött vonattal és elvitte.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.