Kívül kicsi, belül nagy
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Ív Béla, a zöld béka - Suzuki Wagon R+
Megy szépen, eszik rendesen (télen persze többet, de inkább ilyenkor nem is számolgatom, hogy ne idegeskedjek) Elsősorban városi használatra vettük, beparkolok mindenhová.
...
Kinőttük. Azért még megy, ebben az évben volt néhány meglepő 6.5 alatti fogyasztásom, de már alapjában véve másra vágyom. Azt azért jó olvasni, hogy jó pontokat kap mindenkitől. Megalázó volt, ahogy a Splash-hez hasonlítgatták szegénykét - szerintem a Splash térélménye nem győzi meg a WagonR fanokat.
...
2017. - egy autó vége -
Tavasszal ette az olajat, igen, de először a váltó romlott el, ahol piszkálták - nos az a szerviz már nem létezik, kár lenne szót pazarolni rá, szerintem nem jól piszkálták - tönkrement, megálltunk a Népligetnél, váltócsere lett belőle.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
E200 CDI - Úgy néz ki bejött! - Mercedes-Benz E osztály
Éppen eladtam a Citroen C5 X7 kombimat és még nem volt meg a kiszemelt. Sok márka és típus szem elé került a lényeg, hogy nagy legyen és kombi. Végül a MB rajongó apám hívta fel a figyelmet egy 2008 W211 (S211)-re amiben 107 000 km volt. "Na persze!" - mondtam, de az eladó kezembe nyomott egy lexikon vastagságú papírköteget ami igazolta az autó futásteljesítményét.
Mokány nyíl - Skoda Octavia RS
Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen. Szempontjaim ezek voltak: kézi váltós, benzines, nagy csomagtartó, sportos kinézet, nem downsize-olt motor.
Skoda Octavia RS régóta kultusz autó volt nekem. Rally fanatikus vagyok és amit ott letettek az asztalra nekem eladata a márkát, meg nyilván a nosztalgia is vonzott a Favorit után. Egy jó sportos családi autó, minden szükséges funkcióval, ez volt az elképzelésem.
Ráadásul a 2 literes benzines RS-ben van önzáró difi. Jó, nem teljesen sper, de elég jó.
A megrendeléskor 50 hetet mondtak a szállításra, amit be is tartottak, szinte napra pontosan megkaptam.
Kívül kicsi, belül nagy - Suzuki Celerio
Mindennapi ingázásra, napi 60 km-es használatra lett vásárolva. A kerti beálló szűkössége miatt fontos volt a rövid méret, ugyanakkor az is, hogy forgalmi szerint ötszemélyes legyen. Egyetlen riválisa a Kia Picanto volt, ami sokkal szebb, de a Celerio hozzá képest döbbenetesen tágas, ráadásul olcsóbb is volt, így rá esett a választás.
Soha többet - Nissan Leaf
Kezdem az elején, maga az autó nem lenne rossz, tök jó, hogy azonnal ugrik és mindenhol ott van a 80kw teljesítmény. A zöld rendszám előny (most még) parkolásnál, tovább a szervizktg. is kb nulla. Egész jól el lehet férni benne, tágasnak nem nevezném, magas sofőr mögött elférni már karcos, ilyen félSUV feeling.
...
Aztán akksi: hát nálam a %-ok úgy mozogtak oda vissza, hogy aludni nem tudtam. Gondolt egyet és a villámtöltéstől feljebb ment fél %-ot a SOH, de utána meg az állásban leesett egyet. Azt mondják évente 2-3%-ot zuhan az akku, hát a nagy sz*rt, van az duplája is simán. Kifogsz egy nem annyira jó akkus példányt, mire észbe kapsz lezuhan nálad 2 pálcikát 2 év alatt. Hatótáv: kiírja 10 pálcánál, hogy van 110 km-ered (ez amúgy 90 km a valóságban). Kimész a pályára, még csak nem is mész 130-al, csak mondjuk 110-el, 1 km-en a hatótáv kettőt esik. Le akartam menni "vidékre" az M2-esen, 40 km-re volt a hely tőlem. Teli akkuval indultam, be kellett menjek egy kamion mögé, hogy ne merüljek le, mire odaérek.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.