Kívül kicsi, belül nagy
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Ív Béla, a zöld béka - Suzuki Wagon R+

Megy szépen, eszik rendesen (télen persze többet, de inkább ilyenkor nem is számolgatom, hogy ne idegeskedjek) Elsősorban városi használatra vettük, beparkolok mindenhová.
...
Kinőttük. Azért még megy, ebben az évben volt néhány meglepő 6.5 alatti fogyasztásom, de már alapjában véve másra vágyom. Azt azért jó olvasni, hogy jó pontokat kap mindenkitől. Megalázó volt, ahogy a Splash-hez hasonlítgatták szegénykét - szerintem a Splash térélménye nem győzi meg a WagonR fanokat.
...
2017. - egy autó vége -
Tavasszal ette az olajat, igen, de először a váltó romlott el, ahol piszkálták - nos az a szerviz már nem létezik, kár lenne szót pazarolni rá, szerintem nem jól piszkálták - tönkrement, megálltunk a Népligetnél, váltócsere lett belőle.
Első osztályú autópótló
Igénytelen, megbízható, hamarosan igazán olcsó is lesz. Praktikumban meg verhetetlen, csak egy ponton lehet belekötni.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
E200 CDI - Úgy néz ki bejött! - Mercedes-Benz E osztály
Éppen eladtam a Citroen C5 X7 kombimat és még nem volt meg a kiszemelt. Sok márka és típus szem elé került a lényeg, hogy nagy legyen és kombi. Végül a MB rajongó apám hívta fel a figyelmet egy 2008 W211 (S211)-re amiben 107 000 km volt. "Na persze!" - mondtam, de az eladó kezembe nyomott egy lexikon vastagságú papírköteget ami igazolta az autó futásteljesítményét.
Vezettél már hangárt?
Nagy is, Mercedes is, kényelmes is, erős is, ráadásul most egy fapados Swift áráért hazavihető. A kopó alkatrészek sem drágák, de akkor hol a csapda?
Mokány nyíl - Skoda Octavia RS

Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen. Szempontjaim ezek voltak: kézi váltós, benzines, nagy csomagtartó, sportos kinézet, nem downsize-olt motor.
Skoda Octavia RS régóta kultusz autó volt nekem. Rally fanatikus vagyok és amit ott letettek az asztalra nekem eladata a márkát, meg nyilván a nosztalgia is vonzott a Favorit után. Egy jó sportos családi autó, minden szükséges funkcióval, ez volt az elképzelésem.
Ráadásul a 2 literes benzines RS-ben van önzáró difi. Jó, nem teljesen sper, de elég jó.
A megrendeléskor 50 hetet mondtak a szállításra, amit be is tartottak, szinte napra pontosan megkaptam.
A belső sáv mindenkié*
De főleg az enyém. Már ha nem jár arra valami AMG Merci vagy Porsche. A többiek hagyjanak békén, ha kérhetem.
Kívül kicsi, belül nagy - Suzuki Celerio

Mindennapi ingázásra, napi 60 km-es használatra lett vásárolva. A kerti beálló szűkössége miatt fontos volt a rövid méret, ugyanakkor az is, hogy forgalmi szerint ötszemélyes legyen. Egyetlen riválisa a Kia Picanto volt, ami sokkal szebb, de a Celerio hozzá képest döbbenetesen tágas, ráadásul olcsóbb is volt, így rá esett a választás.
A Suzuki megszorongatja a Daciát
Új autót klímával 2,6-ért eddig csak a Daciánál lehetett kapni. De most itt a Celerio, és elképesztően jó árat találtak ki neki.
Soha többet - Nissan Leaf

Kezdem az elején, maga az autó nem lenne rossz, tök jó, hogy azonnal ugrik és mindenhol ott van a 80kw teljesítmény. A zöld rendszám előny (most még) parkolásnál, tovább a szervizktg. is kb nulla. Egész jól el lehet férni benne, tágasnak nem nevezném, magas sofőr mögött elférni már karcos, ilyen félSUV feeling.
...
Aztán akksi: hát nálam a %-ok úgy mozogtak oda vissza, hogy aludni nem tudtam. Gondolt egyet és a villámtöltéstől feljebb ment fél %-ot a SOH, de utána meg az állásban leesett egyet. Azt mondják évente 2-3%-ot zuhan az akku, hát a nagy sz*rt, van az duplája is simán. Kifogsz egy nem annyira jó akkus példányt, mire észbe kapsz lezuhan nálad 2 pálcikát 2 év alatt. Hatótáv: kiírja 10 pálcánál, hogy van 110 km-ered (ez amúgy 90 km a valóságban). Kimész a pályára, még csak nem is mész 130-al, csak mondjuk 110-el, 1 km-en a hatótáv kettőt esik. Le akartam menni "vidékre" az M2-esen, 40 km-re volt a hely tőlem. Teli akkuval indultam, be kellett menjek egy kamion mögé, hogy ne merüljek le, mire odaérek.
Versenygép az autózás poklából
Egyetlen létező kategóriában sem indulhat, mégis ízig-vérig versenyautó. Ráz, kőkemény, ideges, kanyarban a szíved beesik a tüdődbe és rettentő sokat zabál.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
